“Top tapas”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
10 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze tapasbar is gelegen in het oude centrum van SdC tussen vele andere restaurants en tapasbars. Je moet dus even goed kijken want valt niet zo direct op maar eens binnen zie je een uitgebreide keuze aan overheerlijke tapas met vis, schaaldieren en op stokbrood. De kaart is in het Spaansn nogal ingewikkeld maar als je aan de toog zit kan je vlot aanwijzen wat je wenst. Deze tapasbar is een echte aanrader.

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier twee keer. De tapas zijn heerlijk. Goede herinneringen aan de brochette van garnalenl, de jacobsmossel en als je ervan houdt, de morcilla ( bloedworst ).

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie gelegenheid om lekkere tapas te eten, allemaal geweldig van smaak. Veel tapas met vis, die ook echt vers zijn! Dit alles in combinatie met een mooi glas wijn.
Wij hebben 4 avonden hier genoten van de tapas, gezelligheid en gastvrijheid.
Aanrader!

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een paar vrienden hier een paar keer gegeten in de week dat we hier waren. Kozen ervoor om lekker aan de bar te eten. Mijn Spaans is niet zo goed en dan kan je lekker aanwijzen wat je wilt. Personeel is vriendelijk maar het is er druk dus niet altijd even veel tijd om je te helpen. Kwaliteit tapa s is top. Is hier zo druk dat ze ook niet lang in de vitrine blijven liggen. Zeker een aanrader.

21 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere tapas. Zorgvuldig opgemaakte hapjes. Vriendelijk personeel. We zijn nog even in de regio, dus wellicht komen we nogmaals.

Reizigers die Petiscos do Cardeal bekeken, bekeken ook

Santiago de Compostela, Province of A Coruna

In Petiscos do Cardeal geweest? Deel je ervaringen!