“Heel lekker echt spaans eten”
Beoordeling van La Tita

La Tita
Geclassificeerd als nr. 27 van 689 Restaurants in Santiago de Compostela
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
12 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier voor de lunch geweest. Hadden drie gerechten besteld (ham kroketten, gamba's in olie, salade), van het huis kregen we daar nog tortilla en brood bij. Goed glas tinto erbij... Héérlijk gegeten!!

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig druk basic café. Bij je drankje krijg je een tapas. In ons geval een tortilla. Er komen veel locals. Simpel maar goed en niet duur.

22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuke super informele bar waar veel.locals zitten.
Als je een drankje besteld krijg je er een stuk tortilla bij.
Zeer goedkoop en zonder meer een aanrader.

28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben bij dit adres heerlijk zitten eten. Kozen voor de inktvis en vroegen om het gerecht te delen met twee. Was geen enkel probleem, kregen een heel ruime portie met brood en nog een gerecht met ei en aardappel. Lekker wijntje, kortom wat wil een mens nog meer.

16 juni 2016 beoordeeld

Typisch spaanse bar in het oude centrum van Santiago. Tapa bij een drankje, eenvoudige , lekkere maaltijden,
goedkoop , vriendelijke bediening.

Reizigers die La Tita bekeken, bekeken ook

Santiago de Compostela, Province of A Coruna

In La Tita geweest? Deel je ervaringen!