Opslaan

vanaf US$ 91,80
vanaf US$ 104,70
vanaf US$ 129,40
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het zal best een mooie brug zijn maar op de fiets onvindbaar. Tenzij je over een 6 balans n340 wil gaan met de fiets.
Ook vanaf de camping moet je het doen met een enkel bordje. Jammer en daarom een matige beoordeling......

21 september 2017 beoordeeld

Tarragona heeft een wirwar aan straten en rotondes, dus was het vinden van de aquaduct, ondanks onze Tomtom, iets lastiger dan gedacht.
Aangekomen bij de ruime parkeerplaats waar de Pont zich bevindt, heb je eerst nog geen idee in welke richting deze te vinden is.Hij is vanaf de parkeerplaats of het bos dan ook eerst nog niet te zien, ondakns zijn grote omvang. De aanwijsborden geven goed aan welke wandelpaden je kunt volgen en in welke richting de brug zich bevindt. Het is overigens maar iets meer dan een kwartier lopen eer je er bent. Groot en imposant en nog zo compleet. Een fraai staaltje bouwwerk van al zo lang geleden. Onderweg zie je overigens nog een maquette hoe de bouwwerkzaamheden ooit zouden kunnen zijn geweest.
Via erg steile paden kun je zelfs boven op de brug komen en er overheen lopen. Heb je hoogtevrees, is dat geen pretje. Erg goed oppassen met kleine kinderen, maar beslist de moeite waard.

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi Romeins aquaduct met nieuw aangelegde toegangsweg en taluud. Park er om heen is te bezoeken voor wandeling.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie aquaduct, verder niets te beleven in de omgeving. We waren met kids en hebben dus geen wandeling gedaan, wat waarschijnlijk wel de moeite is.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het mooi! Jammer dat men zo'n mooi over gebleven aquaduct niet meer promoot, het is tenslotte een Unesco erfgoed. Hierbij verwacht je dat men dit meer op de kaart zet. Trouwens je kunt er overheen te lopen dat is leuk om te doen.