Opslaan

vanaf US$ 90,17
vanaf US$ 102,89
vanaf US$ 127,17
Beoordeeld op 9 april 2018 via mobiele applicatie

Al erg veel gelezen over de schitterende ligging tussen zee en stad. Helaas niet erg overtuigend. Beetje warrig. Gelukkig heeft Tarragona veel meer te bieden.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 5 november 2017

Mooi van op afstand maar in het theater zelf eigenlijk weinig te doen / zien , samen met het nabij gelegen balcon een uurtje waard !

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Ikzelf en mijn dochter (7jaar) zijn niet binnen gegaan, mijn partner en zijn kinderen (11 en 13 jaar) wel. We hebben niet het gevoel iets gemist te hebben gezien je nagenoeg alles van buiten kan zien. Mooie setting op het treinspoor erachter na.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 21 oktober 2017

Niet nodig om binnen te gaan. Vanaf de straat kan men met een lift naar beneden, en dan heeft men een goed zicht op het geheel. Zelfs fotogenieker van bovenaf dan binnenin denk ik. Er rond ligt een gezellig parkje, mooi onderhouden.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 21 september 2017

Je lunt entree betalen en er heel dichtbij komen, maar dat is eigenlijk helemaal niet nodig. Vanuit het park rondom het theater kun je alles al zien en fotograferen.

Datum van activiteit: september 2017