“Kijk van de buitenkant dan zie je net zoveel als dat je entree betaald.”
Beoordeling van Amfiteatre

Amfiteatre
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 89,95*
Vanaf
Tarragona Half-Day Small-Group Tour with Hotel ...
Geclassificeerd als nr. 6 van 103 dingen om te doen in Tarragona
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is mooi om te zien. Maar daarvoor hoef je zeker niet naar binnen. Is de entree al is het maar 3,30 euro niet waard.

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al erg veel gelezen over de schitterende ligging tussen zee en stad. Helaas niet erg overtuigend. Beetje warrig. Gelukkig heeft Tarragona veel meer te bieden.

5 november 2017 beoordeeld

Mooi van op afstand maar in het theater zelf eigenlijk weinig te doen / zien , samen met het nabij gelegen balcon een uurtje waard !

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ikzelf en mijn dochter (7jaar) zijn niet binnen gegaan, mijn partner en zijn kinderen (11 en 13 jaar) wel. We hebben niet het gevoel iets gemist te hebben gezien je nagenoeg alles van buiten kan zien. Mooie setting op het treinspoor erachter na.

Bekijk meer beoordelingen
21 oktober 2017 beoordeeld

Niet nodig om binnen te gaan. Vanaf de straat kan men met een lift naar beneden, en dan heeft men een goed zicht op het geheel. Zelfs fotogenieker van bovenaf dan binnenin denk ik. Er rond ligt een gezellig parkje, mooi onderhouden.

Reizigers die Amfiteatre bekeken, bekeken ook

Tarragona, Costa Dorada

In Amfiteatre geweest? Deel je ervaringen!