“Erg mooi om een keer te zien”
Beoordeling van Circ Roma

Circ Roma
Geclassificeerd als nr. 5 van 103 dingen om te doen in Tarragona
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf buitenkant niet te zien dat binnen zo mooi is. Kunt in de oude gangen lopen en de toren beklimmen. Voor ouders met kleine kinderen of mensen slecht ter been is er speciaal lift voor de toren.

5 november 2017 beoordeeld

Een zeer goede voorstelling hoe het ooit geweest is , en mooie video van hoe het vroeger was en een prachtig tunnelcomplex en nog enkele stukken bovengronds , voor de prijs van 1,70 euro ! Wij hebben het combiticket genomen voor vier monumenten en dat alles voor 3,65 euro , een aanrader !

21 oktober 2017 beoordeeld

Deze Romeinse renbaan ligt in de buurt van het amphiteater. Jammer genoeg blijft er bovengronds niet veel over. De structuur van tunnels werd handig gebruikt om fundering van huizen te voorzien. Toch is het de moeite, vooral voor de ondergrondse tunnels, waar in een zijkamer een film wordt vertoond met simulatie hoe de situatie was 2000 jaar geleden. Doen!

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je geïnteresseerd bent in architectuur of geschiedenis is dit heel interessant om te bekijken maar verwacht geen forum romanum. Wij hebben het combiticket genomen en dan is het zijn prijs meer dan zeker waard.

Bekijk meer beoordelingen
2 augustus 2016 beoordeeld

Mooi gerestaureerde restanten van een Romeinse renbaan. Deze renbaan met zijn goed bewaarde Romeinse tunnels is een must om te bezoeken, ik was aangenaam verrast van hoe dit na zo veel jaar nog zo goed bewaard gebleven is.

Reizigers die Circ Roma bekeken, bekeken ook

Tarragona, Costa Dorada

In Circ Roma geweest? Deel je ervaringen!