Hoogtepunten uit beoordelingen
De moeite waard

Leuk om te zien zeker in combinatie met de andere bezienswaardigheden. Bijvoorbeeld het ... meer lezen

Beoordeeld op 12 augustus 2018
Diese87
Zoetermeer, Nederland
Romeins circus

Leuke vormgeving, goed te combineren met de romeinse muur, het amfitheater en het forum (hier is ... meer lezen

Beoordeeld op 20 juli 2018

vanaf US$ 458,80
vanaf US$ 9,80
vanaf US$ 8,20
5 november 2017 beoordeeld

Een zeer goede voorstelling hoe het ooit geweest is , en mooie video van hoe het vroeger was en een prachtig tunnelcomplex en nog enkele stukken bovengronds , voor de prijs van 1,70 euro ! Wij hebben het combiticket genomen voor vier monumenten en dat alles voor 3,65 euro , een aanrader !

21 oktober 2017 beoordeeld

Deze Romeinse renbaan ligt in de buurt van het amphiteater. Jammer genoeg blijft er bovengronds niet veel over. De structuur van tunnels werd handig gebruikt om fundering van huizen te voorzien. Toch is het de moeite, vooral voor de ondergrondse tunnels, waar in een zijkamer een film wordt vertoond met simulatie hoe de situatie was 2000 jaar geleden. Doen!

8 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je geïnteresseerd bent in architectuur of geschiedenis is dit heel interessant om te bekijken maar verwacht geen forum romanum. Wij hebben het combiticket genomen en dan is het zijn prijs meer dan zeker waard.

2 augustus 2016 beoordeeld

Mooi gerestaureerde restanten van een Romeinse renbaan. Deze renbaan met zijn goed bewaarde Romeinse tunnels is een must om te bezoeken, ik was aangenaam verrast van hoe dit na zo veel jaar nog zo goed bewaard gebleven is.

9 december 2015 beoordeeld

Interessant om te bezoeken als je houdt van geschiedenis. Er zijn ondergrondse tunnels en je kunt omhoog klimmen voor een mooi uitzicht over de stad.