“Prima maar niet geweldig”
Beoordeling van Komokieras

Komokieras
Geclassificeerd als nr. 8 van 404 Restaurants in Sitges
Prijsklasse: € 34 - € 134
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Ja alle lovende kritieken viel het ons een beetje tegen. Heerlijke wijnen en erg attent personeel maar het eten was niet meer dan okay. Matig op smaak en weinig verfijn bereid. Sorry maar het viel dus ondanks de zeer goede bediening wat tegen.

Datum van bezoek: mei 2024

8 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in dit restaurant , genoeg keuze van verschillende gerechten. Spaans restaurant met veel vaste gasten wat altijd een goed teken is. Vriendelijke attente bediening !

Datum van bezoek: oktober 2023
25 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit blijft een van de betere restaurants van Sitges. Goede professionele bediening. Gingen voor de steak en die was groot en heel lekker. Drie gangen met wijn. Niet echt goedkoop maar wel lekker. Gaan zeker nog eens terug

Datum van bezoek: augustus 2023
28 september 2021 beoordeeld

Een van de betere restaurants in Sitges waar de gerechten allemaal mooi opgediend worden en lekker zijn. Aanrader zijn de vleesgerechten maar alles is lekker. Tijdens elke vakantie in Sitges gaan we hier enkele keren en zijn nog nooit teleurgesteld geweest. Prima correcte bediening ook.

Datum van bezoek: augustus 2021
30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste avond in Sitges. Restaurant gevonden via TripAdvisor. We werden zeer professioneel bediend en in goed de watten gelegd. Bediening was erg goed. Het eten was ook erg goed. Goede kooktechnieken. Verse en goede ingrediënten. We hebben een heerlijke avond gehad.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Komokieras bekeken, bekeken ook

Sitges, Provincie Barcelona

In Komokieras geweest? Deel je ervaringen!