2 personen bekijken dit hotel
Abcoude, Nederland

Genieten in Sitges

Beoordeling van Sercotel Kalma Sitges
4,0 van 5 bollen21 jan 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fijn hotel, hele vriendelijke bediening, goed ontbijtbuffet met alle aandacht voor allergieën. Het tweepersoonsbed is nogal hard .
Het hotel is Ideaal gelegen aan de boulevard. Kamer met Balkon waar je met 2 personen op kunt zitten. Heerlijk in de zon.
Datum van verblijf: januari 2022
Kamertip: Prima verbinding met de trein. Treinstation op 15 minuten lopen.
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Jessica Lasser Royo, Owner van Sercotel Kalma Sitges, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 23 jan 2022
Dear customer.

thank you so much for such a great review about your stay. We are placed at the best area in Sitges. So, you can just enjoy the nice weather and the wonderful views.
Hope to see you again very soon!

Yours sincerely,

Exterior View
Volledig restitueerbaar
2.1 km van Sercotel Kalma Sitges
Zwembad
Garden for breakfast and relax
0.6 km van Sercotel Kalma Sitges
  • Booking.com
1.8 km van Sercotel Kalma Sitges
Meer hotels in Sitges bekijken
Beoordeeld op 26 augustus 2021

Wij hadden een klassieke kamer (met balkon) geboekt voor 9 nachten en vonden het bij aankomst spijtig dat we geen zeezicht hadden. Maar het zwembad op de vierde verdieping, vanwaar je een prachtig zicht hebt op heel de kuststrook en het stadje, maakte dit gemis meer dan goed. Door Coronamaatregelen moesten we wel reserveren in blokken van twee uren om het zwembad te mogen gebruiken, maar dat lukte steeds, het was goed te doen qua drukte. We voelden ons heel veilig in het hotel, alles was heel goed geregeld. Ook het ontbijt verliep rusting (in twee shiften). Kalma Sitges is echt een aanrader om even tot rust te komen! Wij gaan er zeker nog terug naartoe.

Kamertip: Indien je veel op je kamer zit, is zeezicht een must...
Datum van verblijf: augustus 2021
Jessica Lasser Royo, Dueño van Sercotel Kalma Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2021

Geachte Huésped,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.

Het verheugt ons ten zeerste dat u de naleving van de veiligheids- en hygiënemaatregelen ten opzichte van de Covid-19 heeft benadrukt.
We hopen dat we zo snel mogelijk de kans krijgen om dit in ons hotel te doen.

Atentamente,
Jessica Lasser Directora Kalma Sitges Hotel

Beoordeeld op 22 november 2019

Een uitstekende, rustige ligging vlakbij de paseo/wandeldijk aan het strand. Niet ver van het centrum waar veel restaurantjes zijn.
Ruime kamers met een klein balkon zodat je toch de gelegenheid hebt om buiten te zitten. Wat kleine mankementen aan de inrichting, een lekkende bidet, hier en daar een stukje van de schilderwerken dat ontbreekt maar voor de rest keurig in orde.
Een heerlijk ontbijt met ruime keuze, vers stokbbrood, lekker vers fruit, yoghurt, de Spaanse omelet is niet te versmaden en lekkere roscas (droge koekjes met anijssmaak).
Vriendelijk personeel, behulpzaam.
Leuke inrichting van de receptie en zitplek. Op het dak is ook een terras waar je rustig kan genieten van het uitzicht over de zee.

Datum van verblijf: november 2019
Jessica L, Gerente van Sercotel Kalma Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2019

Beste Rosamariv,

Beoordeeld op 21 november 2019 via mobiele applicatie

Een hotel zoals een hotel bedoeld is!
Professioneel en vriendelijk personeel.
Super mooie kamer.
Ligging triple A
Kortom een échte aanrader!!
Zit zelf in het toerisme, zelden zo'n 100% ervaring gehad.

Datum van verblijf: november 2019

Beste Pedro A.,

Beoordeeld op 12 oktober 2019 via mobiele applicatie

Verschillende malen gelogeerd in La Niña, nu Kalma genoemd. Opgemerkt werden de ge-update inkomhal/ lounge en de ontbijtruimte en buitenterras. Voor ons even wennen maar zeker geslaagd met een frisse aangename look.
+ heel vriendelijk personeel zowel het onthaal ( Alejandro,
Gino en hun collega’s ) als het onderhoudspersoneel en
de dames bij het ontbijt.Top!
+ kamer en badkamer dagelijks heel proper gekuist.
+ lekker en voldoende uitgebreid ontbijt maar net niet het
niet het niveau dat we in herinnering hebben bij La Nina.
+ Perfecte ligging.
+ Net als La Niña zal het Kalma ons favoriete hotel in Sitges
blijven.
+ Kamer met balkon en heel mooi zicht op de zee en de
prachtige promenade.

- Op de kamer aan de muur geen enkele kapstok aanwezig.

- In de bad/ douche niets aanwezig ( rekje / tablet ) om zijn
douche zeep, shampoo enz in of op te zetten.
- Douchesproeier hing los en niet stabiel maar ik vernam
dat men het vernieuwen van de kamers/ badkamers in de
planning heeft staan dus....
Ik denk dat deze heuvels heel gemakkelijk op te lossen zijn en doen geen afbreuk aan onze algemene heel aangename ervaring in dit hotel. Een volgende verblijf is reeds bevestigd.

Datum van verblijf: oktober 2019
Jessica L, Gerente van Sercotel Kalma Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Beste gast,

Beoordeeld op 16 september 2019

In september geweest, bij aankomst problemen met mijn geboekte kamer, zeezicht, was uitverkocht!! Na veel gepraat en bellen met hotels.com kreeg ik na 1 uur toch mijn geboekte kamen en kon genieten van mijn vakantie. Top locatie aan strand. Op vier hoog zwembad, niet groot maar voldoende, met parasols en ligstoelen aanwezig. Bij de receptie kan je strandhandoeken krijgen, zo vaak als je wilt en nodig hebt.Prachtig uitzicht over strand en boulevard van sitges. Kamer zeer ruim...wel kaal ingericht, jammer, geen schilderij aanwezig. Balkon met stoelen, weinig last van lawaai ondanks straat-boulevard kant. Matras goed en kwaliteits kussen, top!! Tv scherm mag groter en nieuwer, voor de kamer. Badkamer van alles aanwezig..inclusief badjassen, kwaliteit handdoeken , goed. Haal receptie ruim en leuk-strak ingericht.
Personeel in het algemeen vriendelijk, vanaf de dames van ontbijt tot Gino en Alejandro bij de receptie.
Ontbijt van alles en nog wat aanwezig, zoet en hard, ruim...wel ook lekker Churros en een chocolamachine, je kan buiten op terras, boulevard-kant zitten of binnen, zeer ruim.
Ik kom terug zeker..wel als ik mijn betaalde kamer krijg.

Kamertip: Kamer 111 met zeezicht en zitbalkon
Datum van verblijf: september 2019
Jessica L, Gerente van Sercotel Kalma Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2019

Beste gast,