Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 202
Hotels.comUS$ 202
TravelocityUS$ 202
Trip.comUS$ 251
Orbitz.comUS$ 202
eDreamsUS$ 203
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.834)
Beoordelingen filteren
3.834 resultaten
Waardering van reizigers
1.946
1.261
399
116
112
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.946
1.261
399
116
112
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.834 beoordelingen
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Dit hotel is zeker geen vijf-sterren-waardig. Kamers zijn oud en vies. Er is geen Nespresso op de kamer. Kamerkaart werkt regelmatig niet, waardoor je vijf minuten terug moet lopen naar de receptie. (Ja wij weten dat een telefoon invloed heeft op de werking van de kamerkaart, maar ook als we de telefoons weglaten blokkeert de kaart.) Gehorige kamers. Tapijt op de gang zit ook vol vlekken. Niet alle personeel zegt gedag. Zelfs de vrouwelijke manager niet als ze je tegenkomt.
Hadden kamers naast elkaar gevraagd. Niet gelukt vanwege hoogseizoen. Heel begrijpelijk maar onbegrijpelijk dat ons is gezegd iedere ochtend met de receptie te bellen om te vragen of we kamers naast elkaar kunnen krijgen. Is dat vijf-sterren? We laten het en gaan niet bellen.
Zwembad is niet altijd schoon. 25-meter-bad heeft bruine randen. Tuin rondom het zwembad staat vol onkruid. Sigarettenpeuk ligt bijvoorbeeld al vier dagen op het zwembadterras. Veel parasols zijn stuk. De meeste zwembadbedden hebben geen matras. Zitzakken en baliebedden zijn er niet.
Goed a la Carte restaurant met goed personeel. Personeel in het buffetrestaurant past bij het niveau van het buffet: niet op niveau van een vijf-sterren-hotel. Ontbijtbuffet daarnaast te druk. Uitwasbare zittingen op de stoelen van het buffetrestaurant bijna allemaal onder de vogelpoep en vetvlekken.
Hotel heeft geen goede afspraken met een taxibedrijf, waardoor ze geen adequaat vervoer konden regelen op zondag.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank VandeBakker
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
FJJimenez, General Manager van Eurostars Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Writer,
Despite we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay and for reflecting in Tripadvisor your feelings around your experience as our Guest, and we appreciate your notes on Restaurant Esmarris, we regret not having reached your expectations in terms of rooms, corridors, pools, gardens, food offer and service, and we sincerely apologize for them, since it is far away from the kind of experiences we would like to provide every Guest in our property.
We will proceed to review your comments with each and every Team involved (Front Desk, Guest Services, Housekeeping, Maintenance, Restaurants and Kitchen) in order to understand what happened, to analyze it and take, logically, appropriate measures for the future.
If you allow us, there are a couple of elements we would like to inform you on: as it is clearly indicated in the description of our rooms in our website and all selling channels, only our Executive Rooms and Suites feature the Nespresso coffee machines, while in other types we offer a kettle with a wide variety of coffee and tea to prepare. And also we have a good connection with taxi companies, including limo companies, but the demand during summer time makes impossible for those companies to attend and offer specific services, unfortunately being out of range for the Hotel to solve it.
Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we regret the negative perception on this occasion that we expect to change in a possible next visit in a complete positive way while welcoming you again at Dolce Sitges.
Yours sincerely,
Francisco José Jiménez

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juli 2019

Hotel heeft fraaie uitstraling, en ligt mooi op een bult waardoor het fraai uitkomt. Prima vergader faciliteiten in goede hoek van Spanje. Nadeel is dat het te ver van strand ligt, en ook de mooi oude plaats Sitges moet men per taxi heen, idem met Barcelona.
Kamer zijn ruim, iets gedateerd maar voorzien van genoeg luxe! Taxi is naar NL maatstaven niet duur. Raar is dat men op kamer geen liter water zet voor tandenpoetsen, enz Hiervoor moet flesje t.w.v. €3,00 worden ingezet.Kort prima locatie die vooral zakenlijk wordt aangedaan!

Kamertip: Zeezicht is beste hoek, en fraai vanaf terras
Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank Teus B
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
FJJimenez, General Manager van Eurostars Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019
Google-vertaling

Dear Writer,
We would like to apologize for not answering in Dutch but in English.
Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this business stay as well as for reflecting in Tripadvisor your feelings around your experience as our Guest during a meeting: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel and the positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the conference facilities, the rooms and your clear recommendation for meetings, that we really appreciate.
If you allow us, we would like to inform you that there is a shuttle bus, provided by the hotel, connecting the property with the beach on a schedule basis, as well as on top of taxis, a bus stop connecting with Sitges downtown (including train station) is located in front of the hotel.and last but not least, water in Sitges and in the property are perfectly potable, drinkable and useful for tooth brushing, cooking or drinking, since it is treated like in any other European country.
Again, we thank you for this conference stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon and whether for business or leisure, to welcoming you again at Dolce Sitges.
Yours sincerely,
Francisco José Jiménez

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 5 juni 2019

Mooi en groot hotel. Meer dan uitstekend ontbijt, zeer goed restaurant Esmarris met een prima menu en wijnkaart. Vriendelijk personeel. Kamers zijn prima, misschien wat warm, airco stond nog niet aan. Leuk balkon met uitzicht op het zwembad met voldoende ligbedden. Circa 4 km van het centrum van Sitges.

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Mickey9355
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
FJJimenez, General Manager van Eurostars Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juni 2019
Google-vertaling

Dear Writer,
First of all, we would likee to apologize for not answering in Dutch but in English.
Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Tripadvisor your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, the breakfast, the food and wine offer at Restuarant Esmarris, the terraces, the pools and teh courtesy of our Service Team, that we really appreciate.
Also, we would like to inform you that rooms have got all year round both heating and air conditioning connected, so you can choose depending on the weather conditions and your mood. Therefore, we will proceed to check the reason why you did not enjoy the room at your temperature wish.
Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges.
Yours sincerely,
Francisco José Jiménez

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een geweldig mooi hotel, met verschillende faciliteiten.

De kamers zijn ruim en mooi ingericht, met een geweldig uitzicht.

Meerdere zwembaden aanwezig.

Verschillende bars en restaurant, waar verschillende thema avonden worden georganiseerd en het eten is er heerlijk.

Vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank DidyWittmer
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
FJJimenez, General Manager van Eurostars Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018
Google-vertaling

Dear Writer,
First of all, we would like to apologize for not answering in Dutch but in English.
Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Tripadvisor your feelings around your experience as our Guest: we are very happy to read your evaluation honouring our Hotel and such positive scoring and remarks concerning our property and your stay, our facilities, the rooms, the views, our pools, the bars and restaurants, the food quality and the courtesy of our Service Team, that we really appreciate.
Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges.
Yours sincerely,
Francisco José Jiménez

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 september 2018

Mooi hotel in een mooie omgeving, wel ver uit het centrum. Hotel is netjes en het ontbijt is goed en uitgebreid. Zit een leuk zwembad bij met voldoende ligbedden. Ook in het hoogseizoen. Kamers zijn een tikkeltje gedateerd, eigenlijk degelijk maar de openbare ruimte's zijn goed verzorgd.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank ltttogether
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
FJJimenez, General Manager van Eurostars Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018
Google-vertaling

Dear Writer,
First of all, we would like to apologize for not answering in Dutch but in English.
Also, we would like to thank you for trusting Dolce Sitges for this stay as well as for reflecting in Tripadvisor your feelings around your experience as our Guest: we are happy to read your evaluation honouring our Hotel, the scoring and the positive remarks concerning our property and your stay, the location, the cleanlines, our breakfast, the pools and the public areas, that we really appreciate.
We also take good note of your comments on the rooms, that we will include in our files for future investments.
Again, we thank you for this stay and for sharing your comments with other future visitors and we look forward to your next occasion, very soon, to welcoming you again at Dolce Sitges.
Yours sincerely,
Francisco José Jiménez

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken