Word beloond met One Key
Vio.com
mars0299
Purmerend, Nederland

Goed hotel in het centrum van Sitges

Beoordeling van Hotel Medium Sitges Park
4,0 van 5 bollen23 jun 2018 beoordeeld
goed hotel midden in het centrum, wij verbleven in het block A gedeelte dit is de villa zelf, oude stijl, hoog plafon met een oude kroonluchter. Onze kamer had geen balkon, kamer 102, maar wel een raam met weinig uitzicht.
Het 2 persoons bed was klein voor 2 personen. De badkamer ok, douche in bad, de waterdruk was prima.
Het otbijt is in block C, mooi restaurant met een buffet, voor ieder wat wills, wij miste een omelet, maar voor de rest prima, incl nespresso machine.
Zwembad niet verwarmd, de bedden eromheen zijn te weinig voor het aantal kamers, 84.
Datum van verblijf: juni 2018
Kamertip: vraag een kamer in block c
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Melia.com
Aan het strand
  • Priceline
0.4 km van Hotel Medium Sitges Park
Zwembad
Garden for breakfast and relax
0.2 km van Hotel Medium Sitges Park
2.6 km van Hotel Medium Sitges Park
Gratis parkeren
Meer hotels in Sitges bekijken
Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Keurig hotel met ruime kamers en vlakbij centrum gelegen. Ontbijt was erg uitgebreid en varieerde dagelijks. Zwembad was erg koud. Personeel adviseerde om maar beter in de zee te gaan zwemmen. Verbeterpunt is het kluisje op de kamer. Deze werkt met een aparte sleutel i.p.v. een code. Hierdoor loop je de hele dag met een sleutel op zak.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 mei 2018

Prijs - Kwaliteit ! Het ontbijt is zeer uitgebreid ! de kamers zijn netjes en het interieur mag er ook wel wezen. Voor zij die graag een verwarmd zwembad willen, die zijn eraan voor de moeite. Ik heb er in gezwommen (één van de weinige). We waren hier in mei en de temperaturen waren niet goed , er was een stevige wind (geen strand weer) Maar door dat de tuin is ingesloten en zonnig genoeg hebben we toch aan het zwembad kunnen liggen.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 13 november 2017

Het hotel ligt midden in het centrum van Sitges. Met veel uitgaansgelegenheden in de buurt betekent dat er in de nacht veel omgevingsgeluiden zijn; zeker aan de straatkant. Het hotel is dus geen aanrader voor mensen die van rust houden. De kamers zijn ruim en schoon. Het bed slaapt goed. Badkamer was schoon: douche boven het bad. Haardroger werkt nauwelijks. Ieder dag schone handdoeken. Het ontbijt is prima en de koffie heerlijk.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 30 oktober 2017

Wij hebben dit hotel gekozen omdat de beoordelingen redelijk hoog waren. Misschien dat wij verwend zijn maar ik vind het een gemiddeld hotel, de badkamer was niet echt schoon, veel lawaai, iedere keer wakker van slaande en piepende deuren, een hotelmedewerker welke de buren kwam wakker maken aan de deur om 7 uur, wij dus ook wakker. Hotelkamer was stoffig, dat is met copd niet echt fijn. Maar er zijn ook pluspunten, hotel is fantastisch gelegen midden in centrum, personeel is heel aardig en wil je overal mee helpen en fantastisch ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het is een erg kostbaar hotel waar je goede service van mag verwachten. Helaas hebben we dat na 1 week nog niet gehad. Erg veel belachelijke regels die willekeurig worden toegepast. Ook erg weinig zwembadstoelen voor zoveel kamers. Nooit plek als je voor 8 uur niet bij het zwembad bent, terwijl je geen bedje zou mogen reserveren! Maar daar wordt dan weer niet op gelet.

Datum van verblijf: augustus 2016