Beoordeeld op 16 mei 2018

Prijs - Kwaliteit ! Het ontbijt is zeer uitgebreid ! de kamers zijn netjes en het interieur mag er ook wel wezen. Voor zij die graag een verwarmd zwembad willen, die zijn eraan voor de moeite. Ik heb er in gezwommen (één van de weinige). We waren hier in mei en de temperaturen waren niet goed , er was een stevige wind (geen strand weer) Maar door dat de tuin is ingesloten en zonnig genoeg hebben we toch aan het zwembad kunnen liggen.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 november 2017

Het hotel ligt midden in het centrum van Sitges. Met veel uitgaansgelegenheden in de buurt betekent dat er in de nacht veel omgevingsgeluiden zijn; zeker aan de straatkant. Het hotel is dus geen aanrader voor mensen die van rust houden. De kamers zijn ruim en schoon. Het bed slaapt goed. Badkamer was schoon: douche boven het bad. Haardroger werkt nauwelijks. Ieder dag schone handdoeken. Het ontbijt is prima en de koffie heerlijk.

Verbleef: november 2017
Beoordeeld op 30 oktober 2017

Wij hebben dit hotel gekozen omdat de beoordelingen redelijk hoog waren. Misschien dat wij verwend zijn maar ik vind het een gemiddeld hotel, de badkamer was niet echt schoon, veel lawaai, iedere keer wakker van slaande en piepende deuren, een hotelmedewerker welke de buren kwam wakker maken aan de deur om 7 uur, wij dus ook wakker. Hotelkamer was stoffig, dat is met copd niet echt fijn. Maar er zijn ook pluspunten, hotel is fantastisch gelegen midden in centrum, personeel is heel aardig en wil je overal mee helpen en fantastisch ontbijt.

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het is een erg kostbaar hotel waar je goede service van mag verwachten. Helaas hebben we dat na 1 week nog niet gehad. Erg veel belachelijke regels die willekeurig worden toegepast. Ook erg weinig zwembadstoelen voor zoveel kamers. Nooit plek als je voor 8 uur niet bij het zwembad bent, terwijl je geen bedje zou mogen reserveren! Maar daar wordt dan weer niet op gelet.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 7 juli 2016 via mobiele applicatie

Designhotel met moderne kamers. In centrum en op loopafstand van winkels, restaurants, strand en station. (Allemaal minder dan 5 minuten.) Het hotel heeft een binnentuin met terras en zwembad. Personeel bij receptie en bar spreekt goed Engels en is heel hulpvaardig.

Verbleef: juni 2016, reisde alleen