Word beloond met One Key
Roermond, Nederland

Fijn verblijf

Beoordeling van Hotel Medium Romantic
4,0 van 5 bollen11 sep 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
We komen voor de derde keer in romantic. Het is er altijd comfortabel. De kamer is goed,schoon en praktisch! Iedere dag schone handdoeken en het bed word meerdere malen verschoond. Het ontbijt is uitgebreid en voor ieder wat wils. Het personeel is vriendelijk en altijd bereid te helpen als er zich iets voordoet. Ik zou er in ieder geval nog eens terug gaan.
Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Melia.com
0.5 km van Hotel Medium Romantic
Aan het strand
0.4 km van Hotel Medium Romantic
Zwembad
Garden for breakfast and relax
0.1 km van Hotel Medium Romantic
2.6 km van Hotel Medium Romantic
Gratis parkeren
Meer hotels in Sitges bekijken
Beoordeeld op 9 juni 2019

Zeer gevarieerd ontbijt - konden we gebruiken op het terras / tuin. Helaas is er geen lift. Vriendelijk personeel. Mengkraan douche misschien ? Heel goed bed. Het best slapen aan de kant van de tuin. Direct bij het station (max. 5 min. te voet)

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 24 mei 2019 via mobiele applicatie

Een sfeervol hotel vol met leuke kunstwerken. Het ontbijt is heerlijk, er staat zelfs een tafeltje met allerlei gebakjes en je kan als het weer het toelaat ontbijten in de groene tuin. Het is er schoon en het personeel is behulpzaam. We mochten zelfs de persoonlijke paraplu van de receptionist lenen. De badkamer is klein, maar goed te doen. Enige minpunt was dat het hotel erg gehorig is waardoor wij als wekker het geroggel hadden van onze buurman. We zouden hier zeker nog eens komen, maar dan met oordopjes :)

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hotel romantic is een leuk hotel, goed ontbijt en prijstechnisch redelijk te doen. Kamer zijn simpel en oude stijl, badkamer heel basic, de slaapkamer zelf is alles behalve romantisch. Onze kamer had airco en een ventilator, overdag en in de avond lekker je balkondeuren open, dit is in de nacht niet mogelijk vanwege de straat.

Ben je op zoek naar een redelijk geprijsd hotel dan voldoet dit hotel aan de eisen. 24/7 receptie, er werk één receptioniste die niet zo klant vriendelijk is, maar goed, kan zij niets aan doen. Voor een weekje best wel een goede keus als je niet echt luxe verwacht.

Datum van verblijf: augustus 2016
Roberto C, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Medium Romantic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2016

Hartelijk dank voor het aanbevelen van ons hotel!

Beoordeeld op 16 augustus 2016

Super fijn hotel en een echte Spaanse ambiance. Personeel is zeer vriendelijk en regelen hun zaken goed. Wij hadden een upgrade nodig door een verkeerde boeking via een derde partij en dit is uitstekend opgelost ondanks het hoogseizoen. Upgrade gehad met een korting ondanks dat het niet hun schuld was. Elke dag wordt de kamer gedaan en het ontbijt is uitstekend. Je kan heerlijk in de tuin zitten wat het plaatje echt compleet maakt. Strand is 8 min lopen en station 2 min. Super ligging voor als je ook even naar Barca wilt met de trein. Al met al een uitstekend hotel met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker terug!

Beoordeeld op 11 augustus 2016 via mobiele applicatie

De ligging is prima. Dichtbij trein, stad en strand. De inrichting van de algemene ruimtes past goed bij het hotel. Vooral de tuin is mooi. Ontbijt was prima! De kamer valt echter tegen. Erg basic en niet 'af'. Er lag bijv een verlengsnoer los bij een lamp. Er stond een kast midden in de kamer waardoor je er lastig doorkon. Onze kamer was ook erg gehorig. Je kon letterlijk horen wat de buren zeiden en ook de pianomuziek tot 00.30 's nachts werd ons niet ontnomen. Vind de prijs/kwaliteit verhouding uit balans en zou niet meer teruggaan voor deze prijs.