Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Het grote pluspunt is de locatie bij de boulevard. Deze keer helaas een erg kleine kamer gekregen, waarvoor geen gedifferentieerde prijs geldt. De kwaliteit van het ontbijt is achteruit gegaan. Het brood is van slechte smaak. Het is onplezierig dat op het terras, tussen ontbijtende gasten, mag worden gerookt.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
GerenciaSitges, Gerente van Hotel Platjador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2018

Bedankt voor het schrijven van uw mening.

Beoordeeld op 17 mei 2018

Na in september 2017 hier een paar heerljke dagen te hebben gehad besloten we om weer terug te gaan naar Platjador. Voor 4 nachten geboekt maar bij aankomst bleken we geen heerlijke hotelkamer te hebben maar een kleine ruimte in het trappenhuis naast de lift. Direct naar de receptie gegaan en gezegd dat dit echt niet aan onze verwachtingen voldeed. Er was geen mogelijkheid voor een andere kamer want het hotel zat helemaal vol. Toen gevraagd of we konden annuleren ( we hadden net het hele bedrag betaald) dat kon in eerste instantie niet want we moesten dat maar regelen met booking.com Maar we hadden niet bij booking geboekt maar al in januari bij het hotel zelf! Na wat gebel konden we dan toch de laatste 3 nachten annuleren. Dus 1 nacht hier geslapen, met echt veel herrie vanuit het trappenhuis, een bijna niet in te klimmen douche maar wel prima bedden en dito ontbijt. Op naar de heerlijk ruime kamer van ons hotel 100 meter verderop. Geen Platjador meer voor ons.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
GerenciaSitges, Gerente van Hotel Platjador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 mei 2018

Dear guest,
First of all we want to thank you for take a little tie to review our property, it is much appreciated.
We are sorry that for this time we couldn't get your expectations like we did in your previous stay in September. We are a very small hotel with four room types. You had chosen the Basic room and as its name shows these rooms are basic and so that a little bit cheaper than the other room types.
We couldn't offer you another room as our reception team informed you because the hotel was full otherwise we will be pleased to move you to a different room type.
We apologies that you have decided not to come back, but if you change your mind, remind that Basic room is not suitable for you.

Beoordeeld op 13 november 2017

Het hotel ligt aan de mooie boulevard van Sitges. 2 keer geweest; 2 keer een kamer met zeezicht geboekt. Kamers zijn ruim genoeg met balkon en zitje. Bed was goed; badkamer ook. Het ontbijt was iedere dag weer een feestje. Sitges is een bruisend stadje. Omgevingsgeluiden kunnen zeker in de nacht voor sommige mensen als storen ervaren worden.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
GerenciaSitges, Gerente van Hotel Platjador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Hartelijk dank voor uw positieve woorden en de moeite die u heeft genomen deze te plaatsen op tripadvisor.

Beoordeeld op 29 juni 2017 via mobiele applicatie

Aan het strand en bij het centrum een TOP lokatie. Een hotel met goede kamers en alle faciliteiten. Hygiëne is optimaal
Een heel goed en uitgebreid ontbijt.
Restaurant is een aanrader voor lunch en diner. Personeel heel vriendelijk en gastvrij.
Enige opmerking is om het bad in onze kamer aan te passen naar een douchecabine ivm comfort en veiligheid.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
GerenciaSitges, Gerente van Hotel Platjador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

Hartelijk dank voor uw mening.

Beoordeeld op 15 juni 2017

Zeer vriendelijk personeel-van ontvangst tot housekeeping.
Top ligging to stranden, restaurants, busstation, treinstation, bars,.
Zeer mooi uitzicht op de Middellandse zee.

De kamer is ruim, zeer groot bed, heerlijk zacht linnen!!!, prima werkende airco en douche. Veel opbergruimte voor je spullen en groot balkon-zicht op het pool.

Ontbijt, bijna alles beschikbaar, voldoende afwisselend als je bv er een week verblijft.

TOP, 3 sterren voor mij 4 sterren waardig......

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
GerenciaSitges, Gerente van Hotel Platjador, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2017

Dank u zeer voor uw mening. We willen onze gasten een zo'n goed mogelijke vakantie bieden.