dBouwman2015
Oosterbeek, Nederland

Toplocatie

Beoordeling van Hotel Subur
4,0 van 5 bollen8 jun 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Wij hadden de penthouse kamer zeezicht met ontbijt. Deze kamer was echt zo fijn! Vooral de ligbedden op het terras waren zo fijn om privé te zonnen. De kamers werden goed schoongemaakt en we gaven dan ook fooi. De bedden vonden we ook echt goed.
Wel maar 1 trage lift voor het hele hotel. Echt hele slechte wifi, maar dat lijkt in Spanje al bij meer hotels zo.
Ontbijt had elke dag vers brood en croissantjes, cakes en verse meloen. Personeel deed zijn best alles steeds aan te vullen. Het enige kritiek heb ik op de chef in de keuken die duidelijk geen liefde heeft voor eten. Dagelijks een bak in veel vet drijvende bacon die niet eens is uitgebakken. Ook hier 1x gelucht, maar het is echt liefdeloos en smaakloos. Als dit hotel een goede chef zou hebben en het hotel een likje verf en goede wifi mag het met deze toplocatie een ster 🌟 erbij
Personeel balie ook vriendelijk.
Datum van verblijf: juni 2024
Kamertip: Geen auto nodig hier en Sitges heeft ons hart gestolen
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Isabel Muñoz Muñoz, Atención al cliente/recepción van Hotel Subur, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 12 jun 2024
Dear Guest,
Thank you for share your review about your recent stay at our Hotel. Your feedback and comments are very important to us and we value your opinion.
If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us. Thank you again for taking the time to comment on internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!

• Algotels
0.5 km van Hotel Subur
  • Autograph
Meer hotels in Sitges bekijken
Beoordeeld op 8 augustus 2021

Heel goede locatie. Afhankelijk lokatie kamer misschien iets gevoeliger voor geluiden, afhankelijk vooral van het benemen van andere gasten en respect voor andere gasten in het hotel. Het ontbijt was prijs/aanbod zeker in orde. Dit hotel heeft een goede keuken. Vriendelijke Staff. Behulpzaam. Kamers dagelijks proper gekuist en geen opmerkingen.

Datum van verblijf: juli 2021
Isabel Muñoz Muñoz, Director General van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2021

Dear 141emielv,
Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your opinion and comments are very important to us and we value your feedback. Thank you for nice comments about staff and breakfast.
Sincerely

Beoordeeld op 28 februari 2019

Op zoek naar een kamer voor een nacht liepen wij de boulevard af. Een dag voordat hier het carnaval losbreek is moeilijk om een betaalbare kamer te vinden.
Via booking.com een paar hotels gevonden echter met weinig resultaat. Hotel Subur was de laatste in de rij. Ja zij hadden wel een kamer maar de prijs die zij opgaven was een stuk duurder dan wat wij op de website b.c gevonden hadden. Wel gevraagd of het uitmaakte om via internet te boeken of direct aan de balie, volgens de “gastheer” maakte dat niet uit, dus wel.
Of hij had zijn dag niet of hij is altijd zo nors, wij twijfelden ff om weg te lopen maar ja er waren niet veel kamers beschikbaar en wat heb je dan te kiezen....
Verder kamer ok klein balkon uitzicht schuin naar zee.

Datum van verblijf: februari 2019
hsubur, adjunta a dirección van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2019

Dear Dorys62,
I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is very important to us and we'll be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we could offer a better experience for guests in the future.
If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on Internet. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

Isabel Muñoz - Assistant Manager

Beoordeeld op 2 november 2018

Goed hotel aan de boulevard van Sitges aan de rand van het oude centrum. Vriendelijk personeel en een goed ontbijtbuffet in het Sportcafe waar ook zeer goed kan lunchen en dineren en tegelijkertijd veel sport kan kijken op de vele TV'S die er hangen.

Datum van verblijf: oktober 2018
hsubur, Adjunta a dirección van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Dear NorthStar38098957177,

Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel aan de boulevard met zeer schone kamers. Wel iets gehorig maar prijs/kwaliteit niveau is perfect. Geweldig en goedkoop ontbijt in buffervorm met grote variatie aan gerechten en een heerlijk terras aan de boulevard recht tegenover het zandstrand. Een aanrader in Sitges!

Datum van verblijf: oktober 2017
hsubur, adjunta a dirección van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Dear Michael H,
Thank you for write your opinion about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your comments (thank you for your nice comments about breakfast and cleaness).

If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on Tripadvisor. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Voor een bruiloft in de buurt hebben we twee nachten in dit hotel geslapen. Wij hadden een heerlijke tweepersoons kamer op een hogergelegen verdieping (ben etage en kamernummer vergeten). Een ruime kamer met een lekker bed & douche/bad en een supergroot balkon, geweldig!! We zaten aan de straatkant (boven de ingang) en konden schuin naar de zee kijken. Het hotel heeft een gezellig terrasje en een heerlijk ontbijt. Vriendelijk & behulpzaam personeel.

Als ik een minpunt moet bedenken dan is het de lift, deze is klein en ietwat langzaam ;-)

Datum van verblijf: mei 2017
hsubur, adjunta a dirección van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017

Dear Sproet1974,
Thank you for share your opinion about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your comments. By telling us what you liked and how we can improve, you're helping us to offer a better experience for you and other guests in the future. We'll take note about your comments regarding hot water in order to find solutions to improve the quality of our stablishment. Thanks for your nice comments about room and our bar.

If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on Tripadvisor. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us.