Emiel V
Londerzeel, België

Vakantie

Beoordeling van Hotel Subur
4,0 van 5 bollen8 aug 2021 beoordeeld
Heel goede locatie. Afhankelijk lokatie kamer misschien iets gevoeliger voor geluiden, afhankelijk vooral van het benemen van andere gasten en respect voor andere gasten in het hotel. Het ontbijt was prijs/aanbod zeker in orde. Dit hotel heeft een goede keuken. Vriendelijke Staff. Behulpzaam. Kamers dagelijks proper gekuist en geen opmerkingen.
Datum van verblijf: juli 2021
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Isabel Muñoz Muñoz, Director General van Hotel Subur, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 9 sep 2021
Dear 141emielv,
Thank you for share your comments about your recent stay at our Hotel. Your opinion and comments are very important to us and we value your feedback. Thank you for nice comments about staff and breakfast.
If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us. Thank you again for taking the time to comment on internet. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!
Sincerely
Piscina
  • Lol.travel
Restaurant
Bar/lounge
Garden for breakfast and relax
Word beloond met One Key
0.5 km van Hotel Subur
Meer hotels in Sitges bekijken
Beoordeeld op 28 februari 2019

Op zoek naar een kamer voor een nacht liepen wij de boulevard af. Een dag voordat hier het carnaval losbreek is moeilijk om een betaalbare kamer te vinden.
Via booking.com een paar hotels gevonden echter met weinig resultaat. Hotel Subur was de laatste in de rij. Ja zij hadden wel een kamer maar de prijs die zij opgaven was een stuk duurder dan wat wij op de website b.c gevonden hadden. Wel gevraagd of het uitmaakte om via internet te boeken of direct aan de balie, volgens de “gastheer” maakte dat niet uit, dus wel.
Of hij had zijn dag niet of hij is altijd zo nors, wij twijfelden ff om weg te lopen maar ja er waren niet veel kamers beschikbaar en wat heb je dan te kiezen....
Verder kamer ok klein balkon uitzicht schuin naar zee.

Datum van verblijf: februari 2019
hsubur, adjunta a dirección van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2019

Dear Dorys62,
I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is very important to us and we'll be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we could offer a better experience for guests in the future.
If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on Internet. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

Isabel Muñoz - Assistant Manager

Beoordeeld op 2 november 2018

Goed hotel aan de boulevard van Sitges aan de rand van het oude centrum. Vriendelijk personeel en een goed ontbijtbuffet in het Sportcafe waar ook zeer goed kan lunchen en dineren en tegelijkertijd veel sport kan kijken op de vele TV'S die er hangen.

Datum van verblijf: oktober 2018
hsubur, Adjunta a dirección van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2018

Dear NorthStar38098957177,
Thank you for share your review about your recent stay at our Hotel. Your feedback and comments are very important to us and we value your opinion.

Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel aan de boulevard met zeer schone kamers. Wel iets gehorig maar prijs/kwaliteit niveau is perfect. Geweldig en goedkoop ontbijt in buffervorm met grote variatie aan gerechten en een heerlijk terras aan de boulevard recht tegenover het zandstrand. Een aanrader in Sitges!

Datum van verblijf: oktober 2017
hsubur, adjunta a dirección van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Dear Michael H,
Thank you for write your opinion about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your comments (thank you for your nice comments about breakfast and cleaness).

If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on Tripadvisor. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Voor een bruiloft in de buurt hebben we twee nachten in dit hotel geslapen. Wij hadden een heerlijke tweepersoons kamer op een hogergelegen verdieping (ben etage en kamernummer vergeten). Een ruime kamer met een lekker bed & douche/bad en een supergroot balkon, geweldig!! We zaten aan de straatkant (boven de ingang) en konden schuin naar de zee kijken. Het hotel heeft een gezellig terrasje en een heerlijk ontbijt. Vriendelijk & behulpzaam personeel.

Als ik een minpunt moet bedenken dan is het de lift, deze is klein en ietwat langzaam ;-)

Datum van verblijf: mei 2017
hsubur, adjunta a dirección van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017

Dear Sproet1974,
Thank you for share your opinion about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your comments. By telling us what you liked and how we can improve, you're helping us to offer a better experience for you and other guests in the future. We'll take note about your comments regarding hot water in order to find solutions to improve the quality of our stablishment. Thanks for your nice comments about room and our bar.

If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on Tripadvisor. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us.

Beoordeeld op 7 maart 2015

dit hotel is 15 min. stappen van het treinstation in Sitges , wel heel goed gelegen aan de wandeldijk , kamers zijn verzorgd met verwarming en airco , tv, en gratis wifi , het ontbijt is gevarieerd alleen de koffie is een beetje slap , dit hotel is ook om de hoek bij de winkelwandelstraat , en niet ver van de uitgaansbuurt ,

Kamertip: een kamer aan de voorzijde kijkt uit over de strand en zee
Datum van verblijf: februari 2015
hsubur, Assistant Manager van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2015

Lieve jlf2013,

Dank u voor de herziening. Dank u voor de positieve feedback.
Ik hoop u Sitges in de toekomst een bezoek brengen en u een reservering maken in het Hotel.

Vriendelijke groeten,

Assistant Manager Hotel Subur Sitges