Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 91
Hotels.comUS$ 91
PricelineUS$ 91
TravelocityUS$ 91
ZenHotels.comUS$ 112
Orbitz.comUS$ 91
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.883)
Beoordelingen filteren
1.883 resultaten
Waardering van reizigers
552
686
377
136
132
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
552
686
377
136
132
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 1.883 beoordelingen
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Voor een bruiloft in de buurt hebben we twee nachten in dit hotel geslapen. Wij hadden een heerlijke tweepersoons kamer op een hogergelegen verdieping (ben etage en kamernummer vergeten). Een ruime kamer met een lekker bed & douche/bad en een supergroot balkon, geweldig!! We zaten aan de straatkant (boven de ingang) en konden schuin naar de zee kijken. Het hotel heeft een gezellig terrasje en een heerlijk ontbijt. Vriendelijk & behulpzaam personeel.

Als ik een minpunt moet bedenken dan is het de lift, deze is klein en ietwat langzaam ;-)

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Sproet1974
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
hsubur, adjunta a dirección van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2017
Google-vertaling

Dear Sproet1974,
Thank you for share your opinion about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your comments. By telling us what you liked and how we can improve, you're helping us to offer a better experience for you and other guests in the future. We'll take note about your comments regarding hot water in order to find solutions to improve the quality of our stablishment. Thanks for your nice comments about room and our bar.

If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on Tripadvisor. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us.

Sincerely,

Isabel Muñoz
Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 maart 2015

dit hotel is 15 min. stappen van het treinstation in Sitges , wel heel goed gelegen aan de wandeldijk , kamers zijn verzorgd met verwarming en airco , tv, en gratis wifi , het ontbijt is gevarieerd alleen de koffie is een beetje slap , dit hotel is ook om de hoek bij de winkelwandelstraat , en niet ver van de uitgaansbuurt ,

Kamertip: een kamer aan de voorzijde kijkt uit over de strand en zee
Datum van verblijf: februari 2015
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank jlf2013
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
hsubur, Assistant Manager van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2015

Lieve jlf2013,

Dank u voor de herziening. Dank u voor de positieve feedback.
Ik hoop u Sitges in de toekomst een bezoek brengen en u een reservering maken in het Hotel.

Vriendelijke groeten,

Isabel Muñoz
Assistant Manager Hotel Subur Sitges
Grup M.A. S.L.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 april 2014

Zoals steeds, een huis van vertrouwen. Ik ben met het paasverlof enkele dagen langs geweest. Suite 504. Leuk, proper, geen nachtlawaai! Enkel hoewel vroeger de minibars dagelijks werd bijgevuld gaat dit meer automatisch (drink alleen soft, nooit alcoholisch). Is een minor probleem.
Voor het overige, steeds een goed hotel.

Datum van verblijf: april 2014
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Ludo D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
hsubur, Assistant Manager van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2014

Lieve heer Ludo

Dank u voor de kritiek op Tripadvisor. Dank u voor de goede reacties. Wij hopen u binnenkort terug naar Sitges en behoudt zich in het Hotel Subur!

Hartelijke groeten

Isabel Muñoz
Assistent Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 september 2011

Belangrijk weetje: sinds het voorjaar 2011 wordt dit hotel in fases gerenoveerd. Toen ik het in april/mei 2011 bezocht waren alle kamers aan de achterkant op alle verdiepingen gesloten (deur links vanuit de lift) wegens renovatie. Zelf ben ik sinds een 6-tal jaren een reguliere klant en heb het hotel zien evolueren van een middenklasse hotel met aftands meubilair, enkele beglazing waarvan de meeste vensters gewoonweg niet meer sloten zodat alle straatlawaai (of het helse kabaal tijdens de vele feesten die er in Sitges zijn) probleemloos in de kamers doorkwam en een rustige nacht onmogelijk was.

Toen ik in augustus/september 2011 met enkele vrienden terug aankwam bleek de renovatie voltooid. Mijn vrienden kregen elk een volledig opgefriste kamer op de 2de of 3de etage toegewezen. En... de opfrissing is grondig gebeurd. Overal nieuw meubilair, kingsize bed, frigo, flatscreen tv met 30 kanalen, vernieuwde badkamers met thermostatische kranen, gebruik van de kluisjes met digitale sluiting en Wifi zijn nu standaard in de kamerprijs begrepen en het interieur oogt fris en modern met een paar leuke tekeningen aan de wand én vooral nieuwe ramen met dubbele beglazing op de 2de, 3de, 4de en 5de etage en wonderwel driedubbele beglazing op de 1ste etage. Nu komt het straatlawaai niet meer op de kamers door zodat een rustige nacht gegarandeerd is. Werkelijk wat een verschil.

Toen ik in mei vertrok (kamerprijs € 31 voor dubbele kamer met zeezicht en terras B&B aan wintertarief) maakte ik direct een reservatie voor de zomer voor dezelfde kamer (kamerprijs € 116 B&B aan zomertarief). Bij aankomst in het hotel bleek dit kamer type waarvan er slechts 4 zijn, dit is op elke etage 1, niet meer beschikbaar en werd me een suite op de 5de etage aangeboden aan hetzelfde tarief. Zelden zo'n grote kamer gezien in Sitges... 2 kingsize bedden, flatscreen in kamer en een tweede in de badkamer met een volwaardig bad met ingebouwde whirlpool-jets, frigo, kluisje, perfect wifi signaal, een bureau, een aparte zithoek en vooral een immens terras met 4 terrasstoelen en tafeltje en 2 zonnebedden. Prachtig.
De opwaardering van dit hotel is zeker geslaagd te noemen.

De ligging: Dit hotel is gay-friendly en de locatie aan de strandpromenade is ideaal zowel voor de zonnekloppers als voor diegenen die graag uitgaan in de drukke gayscene welke maar een straatje om is.

Minpunt: de talenkennis van het personeel is abominabel. Ze spreken enkel Spaans (natuurlijk) en soms een notie van Frans of Engels maar dan ook enkel het absolute minimum. Hoewel ik vaststel dat het receptiepersoneel al jaren dezelfde zijn is hier niets verbeterd. Eén goeie raad, indien men iets nodig heeft vraag het dan aan de nachtreceptionist, da's een Nederlandse jongen met Congolese roots die in Sitges "blijven plakken" is. Een sympathieke knul steeds bereid om de klanten bij te staan.

Kamertip: Kamers aan de straatkant zijn een goede keuze (met een klein terrasje), de kamers aan de binnenzijde kijken uit op een trieste muur. De kamers aan de zeekant hebben een ruimer terras en de hoekkamers het grootste terras. De 4 suites op de 5de etage zijn erg groot en aangenaam. De airco's zijn in te stellen op automatische en fluisterstille stand: zeker doen. Werken dan ook prima maar echt geluidloos.
Datum van verblijf: september 2011
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Ludo D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
hsubur, Assistant Manager van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2014

Geachte klant,

Bedankt voor de gedetailleerde opmerkingen. Wij willen weten wat de mening van onze vaste klanten. We hopen te blijven verbeteren!

Hartelijke groeten,

Isabel Muñoz
Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 augustus 2011

Een mooi hotel aan de buitenkant maar van binnen toch heel anders....
personeel was ook bij ons niet echt gastvrij/vriendelijk.
de kamer was wel goed schoon maar absoluut niet meer dan dat.
Een bed, waarvan we na 2 dagen rugklachten hebben gekregen (je slaapt op een dun matras met een soort plank eronder en erg klein voor 2 personen)
dan het geluid. Wat andere resenties op deze site al zeggen is waar: wij verbleven op een kamer aan de zijstraat van de boulevard (dus bijna vlak boven de hoofdingang van het hotel) de deuren bevatten enkel glas en sluiten slecht, daardoor moet je i.d.d. oordoppen meenemen voor het geluid dat de gehele nacht op straat aanwezig is. Wij hadden geen oordoppen maar watten meegenomen, die absorbeerde het geluid nog enigzins)
De gordijnen zijn zo dun dat het minste licht er al doorheen komt (in de straat blijven de felle witte straatlampen dan ook de gehele nacht aanstaan, waardoor je niet kunt slapen) Hierdoor waren wij genoodzaakt een dubbele laag krantenpapier tegen de ramen te plakken (kranten heb ik bij de receptie balie gepakt)
Verder geen koelkastje op de kamer (wat we wel verwacht hadden op een hotel kamer) waardoor je geen drankjes of etenswaren koel kunt houden.
Om de drankjes toch iets te koelen hebben we de prullenbak van de badkamer gevuld met water en daar de drankjes in gezet.
Het bad is super klein, met opgetrokken knieen kun je er in.
Al met al geen succes in dit hotel (voor ons)

Datum van verblijf: augustus 2011
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Ferry v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
hsubur, Assistant Manager van Hotel Subur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2014

Lieve Ferry V,

Dank u voor het schrijven op Tripadvisor. Ik verontschuldig me namens alle medewerkers voor hun verwachtingen niet hebben overtroffen.
Wij verheugen ons een tweede kans en terug om bij ons te blijven.

Vriendelijke groeten,

Isabel Muñoz
Assistant Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken