Johan Boone
Yerseke, Nederland

Middenklasse hotel

Beoordeling van Hotel Ibersol Antemare
3,0 van 5 bollen10 jun 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
We hadden een goede aanbieding van dit hotel met 50% korting waardoor de prijs - kwaliteit overeen kwam. Het is geen 4 sterren waard, ondanks dat het geen slecht hotel is. Hygiëne en datering van hotel is een aandachtspunt.

Wat was goed?
+ Het ontbijt is goed
+ 2 zwembaden
+ aardig personeel
+ gratis parkeren in de buurt op straat.

Wat kan beter?
- er is een soort blower die als airco moet dienen maar koelt niet. Komt overeen met standje 1 van een ventilator.
- gevraagd ‘airco’ na te kijken omdat ie niet koelt, helaas is er niets mee gedaan. Dit betekent tot onder de ochtend +25 graden in je kamer
- bedden zijn hard maar liggen wel redelijk.
- er is een Spa centre welke altijd gesloten is. Behoudt het hotel daarom 4 sterren?
- paar km wandelen over de boulevard om in het centrum te komen. (Kan ook een pluspunt zijn 😉)
- voor zoveel gasten zijn er weinig ligbedden, die (ondanks verbodsborden) gereserveerd worden om 9:00 voor het ontbijt. Als je later komt, is er geen ligbed voor je vrij.

Tip: neem oordoppen mee, anders wordt je wakker van de knallende deuren.
Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Melia.com
1.4 km van Hotel Ibersol Antemare
Bar/lounge
Meer hotels in Sitges bekijken
Beoordeeld op 1 december 2019

Drie nachten verbleven op basis van halfpension, kamer was in ander gebouw gelegen, te bereiken via tunnel onder straat, niet netjes, geen zicht, vochtig en zeer vuile kussens in de zetel. Ontbijt was ok maar personeel kon de drukte niet aan. Avondmaal was 2xbuffet en 1X menu; in beide gevallen was het duidelijk dat het budget voor de kok heel laag moet zijn... Het enige positieve aan dit hotel is de ligging...

Datum van verblijf: november 2019
AreaClientes C, Front desk assistant van Hotel Ibersol Antemare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2019

Dear Mr Andy,

thank you for your feedback, all are important to us to improve our service. Regards, Bibian Saez, Reception

Beoordeeld op 28 april 2019 via mobiele applicatie

We boekten onze kamer met voyage prive wat in dit geval misschien niet de beste keuze was. We kregen kamer 506 toegewezen. Groot, enorm rond bad -niet confortabel, kaal. We moesten ook eerst ondergronds via trappen naar beneden en naar boven onder de straat door om onze kamer te bereiken. Na de eerste nacht en een bezoek aan de receptie kregen we kamer 220. Wat een verademing...veel kleiner maar veel gezelliger, leuke badkamer met douche, gezellig terras waar je zelfs de zee kon zien.
Het ontbijt was goed. Alles zoals het moet. Vriendelijk. Zwembad niet groot maar gezellig. Receptie op 1 norse man na super vriendelijk.
Sitges als uitvalbasis was ook leuk. Ze zien ons hier zeker terug maar boeken dan zeker en vast rechtstreeks.

Datum van verblijf: april 2019
AreaClientes C, Front Office Manager van Hotel Ibersol Antemare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Bedankt voor uw feedback, we stellen uw opmerkingen op prijs en we zijn blij dat we de kwestie van de ruimte hebben kunnen oplossen

Beoordeeld op 13 augustus 2018

wij verblijven hier iedere zes weken om twee dagen te relaxen na ons werk in Spanje. We voelen ons thuis, personeel vriendelijk, fijn zwembad, kamer eenvoudig maar prima, alles is schoon. Kortom een prima verblijf adres.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
AreaClientes C, Front Office Manager van Hotel Ibersol Antemare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Dear Mr. Reggy,
Bedankt voor je uitstekende score, we verwelkomen je reacties en we wachten weer op je, tot snel!

Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

Toen we aankwamen kregen we een kamer in een bijgebouw : klein, slecht werkende airco, minibar stuk
Toen we het gingen melden gaven ze direct toe dat het een soort reserve was omdat alles vol zat
2 dagen later kregen we een perfecte kamer voor de prijs : ruim en alles prima in orde
Super leuk zwembad (zeker voor Sitges) gevarieerd en eerlijk ontbijt dat zowel binnen als op het terras kan genomen worden
Dikke pluim voor the staff : super vriendelijk en behulpzaam
Aanrader voor adults only en heel gay friendly
Wandelafstand van het dorpje

Datum van verblijf: juli 2018
AreaClientes C, Front desk assistant van Hotel Ibersol Antemare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Good afternoon,
We thank you for your feedback and punctuation. Hope you have had a good stay and it would be grateful to welcoming you again
Best Regards,
Jose Maria Coral

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is wel aan een goede opknap beurt toe. De kamers zijn niet ruim van opzet maar wel schoon en goede bedden. Het wordt elke dag schoon gemaakt met de keus voor nieuwe handdoeken of niet.

Het ontbijt is goed, ruime keus en meer dan voldoende te eten. De lunch en diner is niet aan te raden. Erg duur en niet zo smaakvol. De ligging van het hotel is dicht bij zee en een stukje lopen van het centrum.

Als je opzoek bent naar een prima hotel om te slapen en eventueel een dagje zwembad ben je aan het juiste adres!

Datum van verblijf: augustus 2017
AreaClientes C, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Ibersol Antemare, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2017

Dear BassieboiivD,

Thank you for taking your time and thank you for your comments.
We want to keep growing and satisfying our guests, so your opinion is really important to us considering all the good and all that matters.
We hope to see you again very soon!

Best regards,

Guest Relations Dept.