Geen aanbetaling vereist
travelup.com
elspaulinelouis
Diksmuide, België

Mooi hotel maar ontbijt veel te duur

Beoordeling van Hotel MIM Sitges
4,0 van 5 bollen6 feb 2023 beoordeeld
Zeer centraal gelegen, mooie kamers met uitstekende bedden en badkamer met Nuxe producten. Prachtige rooftop bar. Vriendelijk personeel en moderne fitness. Ik mis wel een terras aan de kamer en essentials in de badkamer .
Datum van verblijf: februari 2023
Kamertip: Boek zonder ontbijt, genoeg mogelijkheden. Drink zeker koffie of een cocktail op het terras
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 14 feb 2023
Geachte @elspaulinelouis,

Graag willen wij u hartelijk bedanken voor het delen van deze lovende woorden via TripAdvisor.

Wij kijken ernaar uit om u nogmaals te mogen ontvangen bij MIM SItges, in welk geval wij u graag helpen met het maken van een nieuwe reservering.

• Tripadvisor
1.9 km van Hotel MIM Sitges
Gratis parkeren
Meer hotels in Sitges bekijken
Beoordeeld op 2 januari 2023

Hoewel het niet hoogzomer was maar een midweek tussen kerst en oud/nieuwjaar hebben we het hier heerlijk gehad. We konden tot laat in de Skybar zitten (dit is wel afhankelijk van het weer, de sluitingstijd staat op 20.00u in deze tijd van het jaar). We hadden een prachtige designkamer, met heel verrassend ingerichte badkamer, heerlijke bedden en een bureau. Uitzicht over Sitges, een mengelmoes van 'gewone' huizen en appartementen. Het ontbijtbuffet is geweldig, verse producten, voor elk wat wils. Wellness: grote whirlpool en groot zwembad, sauna en Turks stoombad. In andere hotels maken we daar eigenlijk nooit gebruik van maar na veel fietsen in de omgeving was het iedere avond heerlijk om hier bij te komen. Je moet reserveren, dan zorgt het personeel ervoor dat er niet te veel mensen tegelijkertijd gebruik van maken. Personeel, van manager, receptionist, restaurant, wellness, skybar, schoonmaak: iedereen is superbehulpzaam en vriendelijk.

Datum van verblijf: december 2022
Sergi Simó, Director General van Hotel MIM Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2023

Hallo Relziger,

Vriendelijk bedankt voor het delen van deze fantastische review!

Het doet ons erg goed om te lezen dat u in goede orde ontvangen bent door ons personeel en dat de kamers in de smaak zijn gevallen.

We hopen u graag nog eens terug te zien bij een van onze hotels!

Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 4 september 2018

Is mijn favoriete hotel van Sitges.Loopafstand van strand en centrum. Erg aardig personeel. Kamers heel design ingericht en grote badkamer met grote douchecabine. Geen bad maar niet nodig. Bed kingsize.

Datum van verblijf: augustus 2018
JordiESCALA_Director, Director General van Hotel MIM Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2018

Beste adamhilton, bedankt voor het gebruik van Trip Advisor. We zijn blij dat u van uw verblijf bij ons genoten heeft en waarderen uw speciale vermelding over onze ruime kamers, faciliteiten en ons behulpzame personeel. We zullen blij zijn om je weer bij ons te zien. Met vriendelijke groet,

Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

In tegenstelling wat de titel doet vermoeden ,heeft dit hotel ook wel minpuntjes .
Te beginnen is het niet het goedkoopste hotel van Sitges als men prijs / kwaliteit vergelijkt .
Komt men in het voorseizoen is het zeer mooie dakterras/ bar / zwembad niet geopend wegens te ' rustig '.
Het onthaal en service is wel zeer vriendelijk ,
Mijn inziens kan het ontbijt voor deze prijsklasse ook wel iets beter .
Kortom , een topper met werk aan .

Datum van verblijf: maart 2017
JordiESCALA_Director, Director General van Hotel MIM Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2018

Beste Dirk, bedankt voor het delen van je ervaring op Trip Advisor. Uw mening is erg belangrijk voor ons en het spijt ons als de faciliteiten die het hotel biedt niet de verwachting waren. We werken aan het verbeteren van onze faciliteiten en, zeker in de winter, hebben we de Sky Bar gesloten. Het zal weer open gaan in april-mei, afhankelijk van het weer, en je bent van harte welkom om ons te bezoeken en te genieten van het panoramische uitzicht op Sitges. Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 28 augustus 2017 via mobiele applicatie

Modern hotel. Echt mooi gedaan. Geweldige skybar op het dak met klein ondiep zwembadje. Maar paar ligstoelen. Maar fantastisch uitzicht! Hotel ligt op paar meter van strand en op loop afstand van alle restaurants en winkels.

Datum van verblijf: augustus 2017
JordiESCALA_Director, Director General van Hotel MIM Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2017

Beste Wies64, hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring met TA gebruikers. Wij verwelkomen u graag in het MiM Sitges Hotel. Met vriendelijke groet, Jordi Escala - GM.

Beoordeeld op 8 januari 2017

strak design, mooi ingerichte kamers, goede bedden, zeer verzorgd. schoon, heerlijk en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Je bent zo in het centrum van Sitges en op het strand. Klein zwembadje met gezellige bar en restaurant op het dak.

Datum van verblijf: juli 2016
Dir_AvSofia, Director General van Hotel MIM Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 januari 2017

Dear Almerec,

Thank you very much for such a nice review following your recent visit at Avenida Sofia Hotel & SPA. I am pleased to read that you have enjoyed that much our service. I will happily share your feedback with our teams as it is a great reward to their efforts.

We look forward to welcoming you again soon.

Yours sincerely,

Jaume Casanovas