Pierre1959
Amstelveen, Nederland

De beste douche deur ever!

Beoordeling van Melia Sitges
4,0 van 5 bollen4 sep 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zelf ben ik niet zo van de hele grote hotels, maar in dit mooie grote hotel was het erg prettig verblijven.
De kamers zijn ruim, bedden top en ook de diverse kussens. Badkamer royaal, toilet, bidet grote zachte badlakens en handdoeken, rituals zeep flacons, krachtige top föhn en dan een top stort douche en handdouche.
En niet te vergeten een douche deur die goed sluit, geen natte vloer na het douchen, daar word ik zo blij van.
Minder blij werden we van het kale gras ( werd weer ingezaaid )bij het zwembad, beetje kansloos.
Kan veel gezelliger gemaakt worden. Gooi het gras eruit!
Personeel receptie is wel vriendelijk en behulpzaam, maar het zou allemaal wel wat meer mogen stralen (lees: geen echte lachebekjes )
Ontbijt was super uitgebreid, echt alles in overvloed aanwezig en vers. Ben je een Cava bij het ontbijt gewend, nou ook die is er.
Het hotel is wat afgelegen van het gezellige centrum, ongeveer 20/25 min. lopen. Wel wat steile stukjes er tussen.
Naar het gezellige haventje,150 treden naar beneden daar zijn verschillende lekkere restaurantjes. Denk eraan je moet ook weer omhoog!
Hotel makkelijk te bereiken vanaf de luchthaven met de Monbus ( T1 ) of trein en dan bus L 3 stopt voor het hotel.
Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
GEXMeliaSitges, Guest Experience Department van Melia Sitges, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 21 okt 2019
Dear Pierre1959,

Thank you for taking part of your time in sending us your detailed comment through Tripadvisor.
We are pleased to know that you can enjoy our facilities, such as the rooms and our services (the cava at breakfast, a very Spanish custom). We know that we can always improve and that is why it is so important for us to know the opinions of our clients, which are a point of great value for our hotel.

Thanks again for your kind comments, we assure you that we will take note of all the comments and look forward to receiving you at our hotel every time you want to visit our lovely little town.
Have a great day.

• Official website
3.6 km van Melia Sitges
Meer hotels in Sitges bekijken
Beoordeeld op 4 februari 2019

Op onze weg naar onze overwinteringsplaats Altea hebben we gekozen om te overnachten in Sitges, Melia hotel. Een schot in de roos vinden wij. Prachtige ruime kamers en heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. ’s Middags aangekomen en in de bar croquetas de jamon en patatas bravas gegeten.
Daar ze hier niet beschikken over een volwaardig restaurant zijn we gaan eten in El Pou in het centrum van Sitges. Echt een aanrader! Best wel een taxi nemen want de straatjes van Sitges zijn heel smal.

Kamertip: Kamer met zicht op het zwembad of zicht op zee
Datum van verblijf: januari 2019
GEXMeliaSitges, GEX Manager van Melia Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Dear LuckyLuc1951,

Thank you very much for choosing Meliá Sitges for your accommodation in our magical town Sitges.
We are delighted to learn that you've had a wonderful experience with us.
We hope to have another opportunity to welcome you back and be your house of Sitges,

Have a great day!!

Hartelijk bedankt,

Guest Experience Manager
Hotel Meliá Sitges

Beoordeeld op 1 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel met goede conferentievoorzieningen. Ligt aan zee, maar relatief van stadscentrum af. Tijdens grote zakelijke bijeenkomsten kunnen deze nog al aanwezig zijn. Het ligt niet echt lekker aan het zwembad met allemaal keurig geklede zakenmensen om je heen. Voor zaken prima locatie, voor privébezoek minder geschikt. Eten is heerlijk!

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 mei 2018

Wij verbleven hier 6 nachten.

Het hotel richt zich op het tussenseizoen vooral op congresgangers. Wijzelf logeerden hier ook met een zakelijk doel.

Het ontbijt was heel lekker, ruime keuze, voor elk wat wils. Ook het brood was goed. Iedere morgen ga je met plezier naar het ontbijt.
Enige punt is dat je wat dicht op elkaar zit, maar dat is ook het enige.

Wij zijn 1x iets blijven eten in het hotel. Tong met quinoa. Heel lekker klaargemaakt. Enige opmerking was de aanwezigheid van de kuit. Dit hadden ze toch op voorhand moeten verwijderen.
Het restaurant en de bar zijn heel strak ingericht.
De service in het restaurant en bar zijn top. Heel vriendelijke bediening.
Jammer dat ze Cordorniu cava schenken in het hotel, zeker als je op een boogscheut zit van de Penedès met tal van lekkere, meer kwalitatieve cava's.

Wij hadden een premium kamer met zeezicht. Kamer heeft zeer veel lichtinval en is heel luchtig. Het bed is zalig, er zijn ook veel kussens aanwezig. De badkamer was ook helemaal vernieuwd.

De incheck verliep heel vlot. We hadden het geluk dat de kamer al beschikbaar was, ook al waren we daar al om 11u.
Het uitchecken verliep ook heel vlot en met evenveel vriendelijkheid.

Het hotel ligt vlakbij de jachthaven van Sitges. Het centrum is zeer goed bereikbaar te voet. Is een 15-tal min stappen. Mooie wandeling trouwens.

Wij komen hier zeker nog terug.

Kamertip: Een premiumkamer met zeezicht
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 september 2017

Mooi design hotel met ruime kamers en grote tuin met zwembaden. Lekker ontbijt buffet. Echt goede service. Het ligt in een wijk boven de jachthaven en het is 10 minuten wandelen naar het centrum. Er zijn bijna dagelijks business conventies.

Kamertip: Geniet ervan.
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
MeliaSitges, GEX Manager van Melia Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2017

Dear wv1712,

Firstly we would like to thank you for selecting our hotel in our fabulous town and for providing us with your kind reviews on this website, visited by thousands of the travelers looking for new destinations.

It is such a great pleasure for us to know that you had an agreeable stay with us and both the hotel facilities and our team could meet your expectations. As you mention our breakfast has more than 100 varieties of products for beginning the day with good energy.

We hope to see you back, so you can relax and enjoy Sitges one more time.

Yours faithfully,

GEX Manager

Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Een bijzonder goed hotel vlakbij de haven van Sitges. Heel vriendelijk personeel, prima kamers met mooie badkamers. Heerlijk uitgebreid ontbijt en voldoende bedjes bij het zwembad. Vanuit het hotel 3 minuten lopen naar het strand.

Datum van verblijf: juli 2017
MeliaSitges, GEX Manager van Melia Sitges, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017

Dear Nathalie O

Firstly we would like to thank you for selecting our hotel for your family meeting in our fabulous town and for providing us with your kind reviews on this website, visited by thousands of the travelers looking for new destinations.

We hope to see you back, so you can relax and enjoy Sitges one more time.

Yours faithfully,

GEX Manager