marc v
Rotterdam, Nederland

Spaanse vriendelijkheid

Beoordeling van Hotel Calipolis
4,0 van 5 bollen31 aug 2019 beoordeeldvia mobiele applicatie
Het hotel ligt aan de boulevard van Sitges op steenworp van het strand. Het is niet zo zeer de luxe maar vooral de licatie die goed is.
De service is goed, ze zijn flexibel en vriendelijk. In de tuin is een zwembad.
Het ontbijt is zeer uitgebreid, alle soorten brood, yoghurt, vruchten, eieren, vlees,kaas en gerookye zalm.
De ruime kamers aan de voor- en achterzijde hebben balkons en uitzicht op zee.
Er is een parking onder het hotel.
Datum van verblijf: augustus 2019
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel-Calipolis, Director de Relaciones Públicas van Hotel Calipolis, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 12 sep 2019
Geachte klant, hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij te weten dat uw verblijf naar tevredenheid is verlopen. We hopen dat je snel terug bent!
1.6 km van Hotel Calipolis
Exterior View
  • Agoda.com
2.0 km van Hotel Calipolis
Zwembad
Garden for breakfast and relax
  • Vio.com
0.6 km van Hotel Calipolis
Meer hotels in Sitges bekijken
Beoordeeld op 7 november 2017

We verbleven 2 nachten in hotel Calipolis.
Het heeft ruime en propere kamers, onze badkamer had een inloop douche.
Vanop ons balkon hadden we een prachtig zeezicht.
Wat ontbrak was een koffiemachine op de kamer, dit zou een meerwaarde zijn voor het hotel

Kamertip: Vraag een kamer met zeezicht
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 29 juli 2017

Het hotel ligt ideaal aan de boulevard van Sitges. De kamer was lekker ruim met een gigantisch bed, een fraaie badkamer en een balkon met uitzicht op zee. De afwerking was mooi, de prijs was daar echter wel naar....
Voor een luxe hotel was het ontbijt niets bijzonders en het is onbegrijpelijk dat er geen fatsoenlijke koffie werd geserveerd.
Vriendelijk personeel en mogelijkheid tot parkeren.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Op doorreis een nacht hier verbleven. Prima kamer met mooie badkamer (kamer 140, zonder zeezicht) en ruim genoeg. Bij reservering zelf verzocht om een kamer aan de acherkant, scheelde €30,-. Zeer uitgebreid ontbijt met maar 1 minpunt, smakeloze koffie! Locatie is top, aan de boulevard midden in het dorp. Klein maar fijn zwembad, goeie bar en gratis handdoeken.

Voor mij al de 4e keer dat ik er verbleef en ik kom zeker weer terug.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 17 december 2016

Qua ligging is dit hotel uniek. Mooi direct aan strand/boulevard in centrum van het dorp. Met een eigen parkeergarage, die overigens wel erg krap is.

Dit hotel heeft van buitenaf een mooie, prestigieuze en luxe uitstraling. Maar van binnen is het erg eenvoudig. Van een 4 sterrenhotel verwacht je gewoonweg meer. Zelden hebben we zo'n klein en slecht bed genoten. Gehorige kamers. Was dus een tegenvaller.

Datum van verblijf: december 2016
Hotel-Calipolis, Guest Relations Department van Hotel Calipolis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2017

Dear Mr. Edward,

We would like to thank you for your kind comments regarding the location of the hotel Calipolis.

Regarding the room, we regret it did not meet your expectations. The rooms on the higher floors have better panoramic views but they are slightly smaller. If you had notified our reception staff they would have assigned you a bigger room with pleasure.

We hope you give us a second chance on your next visit.

Best regards,

Guest Relations Department
Hotel Calipolis

Beoordeeld op 6 november 2016

We hebben hier 1 nacht geslapen het hotel ligt erg goed tov het strand, het uitgaansgebied en de restaurants. Ontbijt is zeer uitgebreid en goed verzorgd met uitzicht op het strand. Het is wel jammer je kunt niet buiten ontbijten. De kamer is prima. Wij hadden er een met een balkon. Badkamer is ook prima.
Dus een prima hotel maar ook weer niets speciaals.

Datum van verblijf: oktober 2016
Hotel-Calipolis, Guest Relations Department van Hotel Calipolis, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2016

Dear guest,

Thank you so much for choosing us and for your review.

We are happy you enjoyed your stay, the comfort of your room, our location and our delicious breakfast.

We do hope that we can welcome you back soon.

Best regards regards from Sitges,

Guest Relations Department