Word beloond met One Key
StayForLong
Jan H
Bergen, Nederland

Fijn hotel aan de bouleard dicht bij het centrum van Sitges

Beoordeling van Hotel Subur Maritim
4,0 van 5 bollen24 nov 2023 beoordeeld
Het hotel ligt aan het zuideinde van de boulevard in Sitges. Het heeft een eigen parkeerplaats. Vanaf het hotel is het een kwartier lopen overde boulevard naar het centrum van Sitges. De omgeving is rustig. Het hotel heeft 4 sterren, maar dat is, ondanks een positief eindoordeel te veel. Er is duidelijk onderhoud achterstand. Maar daarentegen, als je dit niet echt storende element in acht neemt, is het een heerlijk, kleinschalig en prima hotel. De ontvangst door Isabel is allerhartelijks. Het is fijn dat zij heel goed Engels spreekt en ook nog een beetje Nederlands, omdat zij in Leiden heeft gewoond. De bedden zijn heel goed. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt door alleraardigste dames. En ook het ontbijt is uitgebreid en zeer gevarieerd. Kortom,wij hebben 5 heerlijke dagen in het hotel en deomgeving Sitges doorgebracht.
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 27 nov 2023
Dear Guest,
Thank you for share your opinion about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your comments. By telling us what you liked and how we can improve, you're helping us to offer a better experience for you and other guests in the future.
If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on Tripadvisor. I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!

Panoramic rooftop terrace SKY Bar - Hotel MIM Sitges
  • Booking.com
0.8 km van Hotel Subur Maritim
Meer hotels in Sitges bekijken
Beoordeeld op 22 december 2022

Het hotel lag Prachtig gelegen aan de Middellandse zee met een Boulevard waar je heerlijk over kan wandelen naar het typisch Spaanse stadje Sitges. Met veel goede restaurants en heel betaalbaar fantastisch.

Datum van verblijf: december 2022
Isabel Muñoz, Director General van Hotel Subur Maritim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2022

Dear JDN,

Best regards

Beoordeeld op 22 juni 2022 via mobiele applicatie

Vakantie juni 2022
Heb zowat 5 weken in dit hotel mogen verblijven, en ik kan alleen maar zeggen:Top!!!!

Vanaf het inchecken tot aan het uitchecken was alles perfect aan dit hotel.

Het hotel ligt direct aan het strand. Je loopt in 10 minuten naar het centrum van Sitges over een heerlijke boulevard.
De kamer is ruim met veel daglicht met een ruim balkon met uitzicht op zee.
Er is een minibar en een kluisje aanwezig.
Het bed sliep zalig.
Het ontbijt is prima met voor ieder wat wils.
Het zwembad is heerlijk met een ligweide met bedjes. Parasols zijn aanwezig.
Er is gratis parkeer gelegenheid bij het hotel.
Het hotel biedt een taxi service aan naar de luchthaven voor wie hier gebruik van wil maken tegen een goede prijs.

Omdat ik hier voor langere tijd verbleef kreeg ik een gratis Dinner aangeboden incl drank aan het zwembad.

Het personeel is zeer vriendelijk. Je hoeft maar wat te vragen en het wordt geregeld.
De vriendelijkheid en de gastvrijheid van dit hotel heeft er mede voor gezorgd dat ik een heerlijke vakantie heb gehad.

Graag wil ik me nog bedanken bij Iona en isabel van de receptie.
Deze dames zijn: GEWELDIG!!!
Kom hier zeker nog terug.

Edwin. R207😉

Datum van verblijf: juni 2022
Reistype: Reisde alleen
Isabel Muñoz, Director General van Hotel Subur Maritim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juli 2022

Dear Edwin
Thank you for share your nice review about your recent stay at our Hotel. Your feedback is very important to us and we value your opinion. We appreciate your nice comments.

Beoordeeld op 4 maart 2022 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam hotel met een goede prijs kwaliteit verhouding. Het waren mooie ruime kamers met vrij groot terras waar je lekker je koffietje kon drinken
Zeer proper en verzorgd
Super vriendelijk personeel dat zeer behulpzaam was .
Mooi zwembad helaas wat te koud om in deze tijd in te gaan .

Kamertip: Het is een stukje wandelen van het centrum maar wel een leuke wandeling over de dijk .
Datum van verblijf: maart 2022
Isabel Muñoz, Director General van Hotel Subur Maritim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Dear Ni-dal,
Thank you for completing the survey regarding your stay in our Hotel. We appreciate your nice comments and description. I hope you'll reserve again in the future. If you need assistance don't hesitate to contact us again. Warm Regards,

Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Redelijk hotel met eigen parkeerplaats in rustige wijk. Ontbijt was wel goed. De sfeer, de kamers, de badkamer allemaal net niet. Komt klein en goedkoop over. Dat hoort niet bij 4 sterren, terwijl de prijs wel flink is. Viel dus wel wat tegen.

Datum van verblijf: september 2021
Isabel Muñoz, Dueño van Hotel Subur Maritim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2021

Dear RVH1967,

Beoordeeld op 4 juli 2019

Min
Locatie is redelijk ver van het centrum.
Verouderde, gehorige en kleine kamers.
Ontbijt kan beter voor een 4 sterren

Personeel is vriendelijk
Eten aan the poolhouse is zeer lekker en de meetste cocktails zijn ook uitstekend.

Datum van verblijf: juni 2019
hsubur, adjunta a dirección van Hotel Subur Maritim, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019

Dear evypele,
Thank you for share your nice review about your stay at our Hotel. Your opinion is very important to us. Thanks for your comments over staff. If we can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact us directly by phone or e-mail. Thank you again for taking the time to comment on Internet.
I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us!
Isabel Muñoz - Assistant Manager