“Het viel wat tegen”

Keukens: Mediterraan
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
21 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We kregen door de vriendelijke bediening een plek met uitzicht op de zee. Op de kaart een ruime keuze aan gerechten, met de focus op vis gerechten. De entrecote die medium-rare was besteld was te doorbakken en werd slechts met saaie rijst geserveerd. Ook kwam niet al het eten tegelijk op tafel. Restaurant lijkt helaas iets van z’n charme verloren te hebben.

Datum van bezoek: juni 2023
Restaurant Pic Nic, Director General van Restaurant Picnic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2023

Good afternoon Dennis,

We are sorry to hear that you were not satisfied with our food, we hope the service was to your liking. We take note of your rating in order to improve our service.

Looking forward to se you

Best Reguards
Olga M
Picnic Restaurant

13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten hier. Aanrader voor iedereen! Calamaris was heerlijk gezellige sfeer. Bediening typisch Spaans. Als je roept komen ze haha

Datum van bezoek: augustus 2021
Restaurant Picnic, Director General van Restaurant Picnic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2021

Dear iwantoonen,

Thank you very much for sharing and dedicating us your good appreciations about our restaurant.

Very happy to know first-hand that our customers enjoy their experiences when they visit us and very happy that they consider our gastronomic offer in a positive way as described in your comment.

We will be delighted to welcome you again whenever you wish to continue offering you good experiences like the ones you have described.

Best regards, we are waiting for you soon.

Uma Gonzalez
Restaurant Picnic Sitges

25 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is alleen open voor lunch en dan is het zaterdag ook druk. Wij bestelden de paella. Er weed keurig gezegd dat dat 30 minuten zou duren. Eten was er inderdaad om die tijd. Mooi uitzicht op de boulevard en goed eten!

Datum van bezoek: januari 2020
RestaurantPicNic, Director Comercial van Restaurant Picnic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2020

Dear ErikSassem

In part of all the Pic Nic Team, it was a completely pleassure to accomodate you in our Pic Nic Restaurant , we will really appreciate your good comments about our gastronomy and service in general.

We will be waiting for you again next year and hope to see you again in Sitges

Yours Sincerely,

Anabel Jiménez

29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier einde avond nog een drankje gedaan. Leuke sfeer. Of het eten goed is weten we dus niet.

Datum van bezoek: december 2019
RestaurantPicNic, Director Comercial van Restaurant Picnic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2019

Dear Piro17

Thank you for share your positive comments about your recent stay at our chill out Area called Pique Nique.

I hope that you will enjoy again in your next stay in Sitges with us.

Sincerely,
Anabel Jiménez Restaurant PicNic

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De zondagmiddag lunche werd druk bezocht doir zowel toeristen als ingezetenen van Sitges.
Hele families zaten aan smakelijke paellas en heerlijke visgerechten.
Wij waren met zeven personen. Door de drukte werd de afgesproken tijd niet gehaald. Je moet hier geduld hebben.
Het vriendelijke personeel werkte hard om de gasten correct te helpen.
Wij hadden crispy shrimps, gazpacho, service, polpo, calamaris en frieten.
Alles lekker met spaanse touch.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Restaurant Picnic bekeken, bekeken ook

Sitges, Provincie Barcelona
Sitges, Provincie Barcelona

In Restaurant Picnic geweest? Deel je ervaringen!