“Toch maar niet doen, maar wel eerlijk”
Beoordeling van L'Angle d'Adriana

L'Angle d'Adriana
Geclassificeerd als nr. 54 van 407 Restaurants in Sitges
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij namen van het dagmenu van € 20 pp wat nog best duur is de entrecote en de vis. De entrecote van zo’n 300 gram bevatte zeker zo’n 200 gram zenen en spieren. Toen we dit zeiden werd er een andere entrecote aangeboden of ging hij van de rekening af en dat is best netjes. De vis daarentegen bestond uit een grote hoop puree met daarop een paar flintertjes vis, het was mee puree dan vis. Best jammer omdat dit restaurant echt centraal ligt naast de Parrots terrassen.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. De bediening is uitermate vriendelijk. Restaurant ligt heel centraal, maar toch rustig. Vlakbij het strand. Goed wijnadvies en een aantal dingen ( gazpacchio en welkomstdrankje) krijg je van het huis.

29 juni 2017 beoordeeld

vriendelijke bediening. Hier moet je wel reserveren in het hoog seizoen. Veel verschillende eend bereidingen. Maar je kan hier ook lekkere Kreeft eten. Kijk zeker voor het dagmenu, lage prijs en lekker.

7 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier al verschillende jaren terug. We bestellen steeds bordjes met tapas. Zeer lekker en goede prijs kwaliteit. Zeer aangename bediening.

6 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel de bediening hier geweldig is en de kaart goed, stijgt het eten toch echt niet boven gemiddeld niveau uit. De zelfgemaakte paté had iets meer smaak mogen hebben en het vlees iets minder vet. Leek alsof het vlees de groenten en de gevulde aardappel naast elkaar hadden gelegen op de bakplaat; en dat proef je. Ijs van dessert was wat brokkelig. Maar bediening maakte veel goed.

Reizigers die L'Angle d'Adriana bekeken, bekeken ook

Sitges, Provincie Barcelona

In L'Angle d'Adriana geweest? Deel je ervaringen!