“Een aanrader!!!”

Prijsklasse: € 25 - € 40
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 augustus 2023 beoordeeld

Wij hadden een menu van hapjes om te delen voor 25 euro omdat we met z'n achten waren. Het was heerlijk en hele goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader, wij hebben genoten!

Datum van bezoek: augustus 2023

18 mei 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fantastisch restaurant… vriendelijk, leuke setting… overheerlijk eten… de tuna tataki en de wagyu steak zijn een absolute aanrader… ook de wijn uit Sitges geprobeerd… was geen hoogvlieger maar zeker niet slecht… volgende keer als we in Sitges zijn komen we zeker terug… 👍🏼

Datum van bezoek: mei 2023
27 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend leuke en sfeervolle tapas zaak in het centrum. Zeer goede gerechten en vlotte bediening. Beetje kelder achtingen gewelven sfeer die erg leuk is. Prima prijs/kwaliteit 👍

Datum van bezoek: april 2023
25 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is ruim opgezet met een modern interieur. De kaart is overeenkomstig. Een moderne keuken met zeer interessante combinaties. Daarnaast een mooie wijnkaart. Je hebt zicht op de wijnkelder als je naar binnenloopt. Een aanrader voor een goed en aangenaam diner ‘s middags of ‘s avonds.

Datum van bezoek: juni 2021
8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Luxe tapas in een moderne setting. Het restaurant ligt een in een van de rustigere straatje van het centrum. De tapas zijn meer exclusief dat wat een gemiddelde tapasbar serveert. Prima wijnkaart en vriendelijk personeel. Je moet wel een beetje geduld hebben. Reserveren is aan te raden

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die El Pou bekeken, bekeken ook

Sitges, Provincie Barcelona

In El Pou geweest? Deel je ervaringen!