“Gezellig wandelen ”

Vanaf
Privétrip naar Sitges vanuit Barcelona
Geclassificeerd als nr. 5 van 35 dingen om te doen in Sitges
31 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een promonade met wat afwisseling, 3 aparte baaien maken het een aparte wandeltocht ,veel restaurants en bars
Dit is ook he place to be voor de homoscene,ook naaktstrand kwamen we tegen ,

17 april 2017 beoordeeld

Hier wordt er geflaneerd! Locals en toeristen door elkaar.GezelligToen wij er waren was het zonnig en was er heel veel volk voor de tijd van het jaar(april)

29 september 2016 beoordeeld

mooie plek, kortbij Barcelona, 12/12 aantrekkelijk, mooie strandboulevard, leuke restaurants en bar. prachtige wandelingen mogelijk

17 augustus 2016 beoordeeld

Prachtige promenade met een aantal historische pareltjes. Zeer netjes. Ideaal om lekker te flaneren. Aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer aangename boulevard langs de stranden van Sitges, aan de overkant tal van leuke en lekkere restaurantjes en bars

Reizigers die Passeig Maritim bekeken, bekeken ook

Sitges, Provincie Barcelona

In Passeig Maritim geweest? Deel je ervaringen!