“Wat een heerlijkheid”
Beoordeling van Bistro D'ana

Bistro D'ana
Geclassificeerd als nr. 25 van 424 Restaurants in Sitges
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk en kleine bistro in het centrum van Sitges, reserveren noodzakelijk. Maar, wat een eten en dat € 16 voor een 3 gangen menu, alles even lekker en leuk geserveerd met een vriendelijk gebaar van de eigenaresse en haar personeel.

Datum van bezoek: mei 2018

1 mei 2018 beoordeeld

klein restaurant, maar goede sfeer. Eten was van prima kwaliteit en voldoende porties.
het dagmenu (lunchtijd) is rond de €16 (kan in avond en weekend verschillen).
Voorgerechten als mosselen, quiche van courgette, grote garnalen (Gamba's) zijn prima.
Evenals de entrecote (300gr) en boeuf Bourguignon
De deserts zijn "snoepjes" in de overdrachtelijke zin.

Datum van bezoek: mei 2018
29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden niet gereserveerd en werden verzocht om even te wachten. Er werd voor ons een tafel van 6 personen in orde gemaakt. We werden hartelijk ontvangen door een medewerkster en de eigenaresse. Op de wijnkaart staan heerlijke betaalbare wijnen. Het 3-gangen menu stond geschreven op een bord met lekkere gerechten. De uiensoep vooraf smaakte uitstekend mede door een lepel cognac die de eigenaresse aan je tafel erin doet. De overige gerechten smaakten perfect en je krijgt voldoende eten. Ondanks dat het heel druk is krijg hier volledige aandacht van de serveerster en Ana en je voelt je hier echt thuis. De avond wordt afgesloten met een gratis likeurtje van het huis. Ben je op zoek naar een goed restaurant in Sitges, dan kan ik je dit restaurant zeker aanbevelen.

Datum van bezoek: maart 2018
22 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk genieten van lokale gerechten, geen uitgebreide menukaart maar daardoor veel aandacht voor de bereiding van de gerechten.

Datum van bezoek: januari 2018
18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening, wij zullen hier zeker vaker heen gaan.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Bistro D'ana bekeken, bekeken ook

Sitges, Provincie Barcelona

In Bistro D'ana geweest? Deel je ervaringen!