“Genieten”
Beoordeling van La Simfonia

La Simfonia
Geclassificeerd als nr. 49 van 583 Restaurants in Girona
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een heerlijke rode wijn met 5 verschillende kazen erbij. Het is in het hart van Girona maar rustig plekje.
Een aanrader voor een relaxed glas wijn met goede kaas.
Muy bien!

Datum van bezoek: mei 2018

26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine hapjes met veel bombarie geserveerd. Wijn uit een maatglas geschonken Niet echt gastvrij gevoel erbij. Zou niet nog eens gaan

Datum van bezoek: juni 2016
8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op een avond super wijn gedronken met 5 soorten kaas erbij. De bediening is super vriendelijk en heeft kennis van zaken. Op onze laatste dag hebben we nog heerlijk geluncht. De producten hebben de beste kwaliteit.

Datum van bezoek: juni 2016
10 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader voor de liefhebber van kaas en wijn! Rustige uithoek van een energieke stad... Ps de biologische wijn moet je proberen!

Datum van bezoek: augustus 2015
22 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super wijn! Lekkere tapas aan een eerlijke prijs. Zeker de gerookte zalm proberen deze was enorm goed. Ook zeer aangename bediening!

Reizigers die La Simfonia bekeken, bekeken ook

Girona, Province of Girona

In La Simfonia geweest? Deel je ervaringen!