Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
LaTramun mountainbike week

Super week gehad. Diverse mountainbike routes gemaakt als voorbereiding voor de La Tramun. Girona ... meer lezen

Beoordeeld op 19 oktober 2018
EricV1788
via mobiele applicatie
Een heerlijke najaarsweek op de fiets in Girona bij Campo Bicicleta!

Campo Bicicleta is een organisatie die alles voor je regelt, jij hoeft alleen maar je reis er ... meer lezen

Beoordeeld op 17 oktober 2018
Nienke R
Lees alle 53 beoordelingen

vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Girona
vanaf US$ 136,34
Meer info
Beoordeeld op 3 april 2018

Prachtig fietsen voor alle niveau's!
Niet alleen het fietsen is goed geregeld, ook de logistiek, de op je maat afgestemde racefiets, de accomodatie, routes en ...vooral de super aardige gidsen. Zelfs de prijs is goed en de organisatie is bijzonder flexibel. Als je wilt helemaal op je eigen wensen afgestemd.

Iets teveel grote wegen op de routes.

Datum van activiteit: maart 2018
Menno B, Guest Relations Manager van Campo Bicicleta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Bedankt Frits! Leuk dat je hier in Girona was met Jan.

Met groet, Campo Bicicleta

Beoordeeld op 22 maart 2018

Ik heb lang gezocht om toch maar een klein foutje te vinden voor mijn fietsstage met Campo Bicicleta in Girona begin maart 2018, maar neen hoor, helemaal niks gevonden. Deze ervaring staat vanaf nu gebeiteld in mijn top 10 van de tofste dingen die ik al heb gedaan in mijn leven (en dat telt inmiddels 56 lentes, kun je nagaan).
Als je houdt van fietsen, natuur, kletsen en, niet te vergeten, lekker eten en drinken is er niks dat je zou mogen tegenhouden om je in te schrijven voor een fietsstage met deze fantastische equipe.

Datum van activiteit: maart 2018
Menno B, Guest Relations Manager van Campo Bicicleta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2018

Bedankt Rudi voor de aardige woorden! Het was een eer om jou in onze groep te hebben! Tot een volgende keer in Girona!

Beoordeeld op 20 februari 2018 via mobiele applicatie

Voor de derde maal in Girona om te trainen op de racefiets en te genieten van de prachtige omgeving. Eerder al eens met een groep een prachtig appartement in de oude binnenstad geregeld via Campo Bicicleta. Ditmaal een verblijf in hun eigen bed en breakfast.
Alles snel en goed geregeld via de e-mail, opgehaald bij het vliegveld (zeer fijn met fietskoffer) en binnen uur na landen al 'thuis'. Een prachtige omgeving, mooie oude stad en vele route mogelijkheden.
Campo Bicicleta zorgde ook voor een nette huurfiets voor enkele dagen voor mijn vriendin, goed onderhouden nieuw model Bianchi.

Aanrader om via hier je verblijf of je huurfiets te regelen!

Datum van activiteit: februari 2018
Menno B, Guest Relations Manager van Campo Bicicleta, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2018

Bedankt Bert voor de beoordeling en voor je verblijf met ons in Girona!

Beoordeeld op 14 oktober 2017

Klasse week achter de rug ! tot in detail perfect geregeld door het team van Campo Bicicleta. Nieuw appartement, midden in de stad. Lekker eten, vriendelijke bevolking en automobilisten respecteren de wielrenner. Girona is een mooie oude stad die nog niet verpest is door het massatoerisme! Geweldige ritten gemaakt: vlak, maar vooral ook heuvelachting en mooie beklimmingen. Uitzichten boven zijn adembenemend. We komen zeker nog eens terug! Tip: boek een professionele massage. Super!

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 2 oktober 2017

Een week lang hebben wij genoten van Girona en de mooie fietsroutes om Girona heen. De omgeving leent zich prima voor allerlei soorten ritten, zowel op de MTB als op de racefiets en je kunt het zo zwaar maken als je zelf wil. Je hoeft niet elke dag te klimmen ;-). Ons appartement zat midden in het oude centrum van Girona. Erg leuk! Heerlijke restaurantjes, terrrasjes en veel gezelligheid. Wel een tikkeltje gehorig, maar dat heeft ook wel weer zijn charmes (het is tenslotte een stad). De routes en de details van de route zijn prima vastgelegd door Paul en Menno, zodat je van te voren weet waar je aan toe ben. Je kunt zowel zelfstandig de routes rijden als onder begeleiding. Beide prima geregeld! Ook de fietsen, reserve materiaal en de ophaal/breng service van de heren is perfect. Ideaal. We komen zeker nog een keer terug.

Datum van activiteit: september 2017