“Perfecte najaars wielrenvakantie bij Campo Bicicleta”
Beoordeling van Campo Bicicleta

Campo Bicicleta
Geclassificeerd als nr. 7 van 26 Outdooractiviteiten in Girona
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: We bieden je een persoonlijk schema voor jouw wielrenvakantie of trainingsstage, zodat je optimaal kunt genieten van je tijd in Girona. We hebben uitstekende accommodaties en fietsen voor je beschikbaar; en we laten je graag de wegen zien rond Girona.
14 oktober 2017 beoordeeld

Klasse week achter de rug ! tot in detail perfect geregeld door het team van Campo Bicicleta. Nieuw appartement, midden in de stad. Lekker eten, vriendelijke bevolking en automobilisten respecteren de wielrenner. Girona is een mooie oude stad die nog niet verpest is door het massatoerisme! Geweldige ritten gemaakt: vlak, maar vooral ook heuvelachting en mooie beklimmingen. Uitzichten boven zijn adembenemend. We komen zeker nog eens terug! Tip: boek een professionele massage. Super!

2 oktober 2017 beoordeeld

Een week lang hebben wij genoten van Girona en de mooie fietsroutes om Girona heen. De omgeving leent zich prima voor allerlei soorten ritten, zowel op de MTB als op de racefiets en je kunt het zo zwaar maken als je zelf wil. Je hoeft niet elke dag te klimmen ;-). Ons appartement zat midden in het oude centrum van Girona. Erg leuk! Heerlijke restaurantjes, terrrasjes en veel gezelligheid. Wel een tikkeltje gehorig, maar dat heeft ook wel weer zijn charmes (het is tenslotte een stad). De routes en de details van de route zijn prima vastgelegd door Paul en Menno, zodat je van te voren weet waar je aan toe ben. Je kunt zowel zelfstandig de routes rijden als onder begeleiding. Beide prima geregeld! Ook de fietsen, reserve materiaal en de ophaal/breng service van de heren is perfect. Ideaal. We komen zeker nog een keer terug.

14 juni 2017 beoordeeld

Dit was mijn vierde fiets / trainings week met Campo Bicicleta. "Dat zegt al heel veel." En het is me opnieuw prima bevallen. Naast dat je verblijft in de fietsstad Girona met zijn mooie omgeving, merk je duidelijk dat Campo Bicicleta steeds groeit en alles op alles zet om fietsers een uitstekend en gevarieert fiets trainingsweek/fietsvakantie te geven. Bedankt Paul en Menno.

16 mei 2017 beoordeeld

Ondanks de frisse temperatuur - 16 gr. begin Mei. Hebben we erg genoten van het prachtige landschap en de perfecte organisatie. zeker voor herhaling vatbaar.

Bekijk meer beoordelingen
8 mei 2017 beoordeeld

Afgelopen week van een heerlijke fietsvakantie genoten en veel kilometers gemaakt. Uitstekend materiaal, fijne begeleiding en een prachtige locatie. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Paul, Menno en de rest van het team.

Reizigers die Campo Bicicleta bekeken, bekeken ook

Girona, Province of Girona
Girona, Province of Girona

In Campo Bicicleta geweest? Deel je ervaringen!