Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
LaTramun mountainbike week

Super week gehad. Diverse mountainbike routes gemaakt als voorbereiding voor de La Tramun. Girona ... meer lezen

Beoordeeld op 19 oktober 2018
EricV1788
via mobiele applicatie
Een heerlijke najaarsweek op de fiets in Girona bij Campo Bicicleta!

Campo Bicicleta is een organisatie die alles voor je regelt, jij hoeft alleen maar je reis er ... meer lezen

Beoordeeld op 17 oktober 2018
Nienke R
Lees alle 53 beoordelingen

vertaald door Google
Populaire tours & activiteiten in en om Girona
vanaf US$ 137,18
Meer info
Beoordeeld op 14 juni 2017

Dit was mijn vierde fiets / trainings week met Campo Bicicleta. "Dat zegt al heel veel." En het is me opnieuw prima bevallen. Naast dat je verblijft in de fietsstad Girona met zijn mooie omgeving, merk je duidelijk dat Campo Bicicleta steeds groeit en alles op alles zet om fietsers een uitstekend en gevarieert fiets trainingsweek/fietsvakantie te geven. Bedankt Paul en Menno.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 16 mei 2017

Ondanks de frisse temperatuur - 16 gr. begin Mei. Hebben we erg genoten van het prachtige landschap en de perfecte organisatie. zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 8 mei 2017

Afgelopen week van een heerlijke fietsvakantie genoten en veel kilometers gemaakt. Uitstekend materiaal, fijne begeleiding en een prachtige locatie. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Paul, Menno en de rest van het team.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 4 mei 2017

Prima geregelde fietstrip, van transport tot locatie, alles netje geregeld en verzorgd. Fietsen waren in top staat en goed afgesteld. Voor onze vroege retourvlucht was een taxi geregeld die precies op tijd verscheen zoals afgesproken. fijn!

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 25 april 2017

We hebben een hele leuke vakantie gehad. De organisatie was top, alles prima geregeld en indien er extra wensen waren, werd alles geregeld. Zowel om te fietsen, wandelen, bezichtigen, strand....is dit een aanrader.

Datum van activiteit: april 2017