“Heerlijke fietsweek gehad”
Beoordeling van Campo Bicicleta

Campo Bicicleta
Geclassificeerd als nr. 7 van 26 Outdooractiviteiten in Girona
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Beschrijving eigenaar: We bieden je een persoonlijk schema voor jouw wielrenvakantie of trainingsstage, zodat je optimaal kunt genieten van je tijd in Girona. We hebben uitstekende accommodaties en fietsen voor je beschikbaar; en we laten je graag de wegen zien rond Girona.
8 mei 2017 beoordeeld

Afgelopen week van een heerlijke fietsvakantie genoten en veel kilometers gemaakt. Uitstekend materiaal, fijne begeleiding en een prachtige locatie. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Paul, Menno en de rest van het team.

4 mei 2017 beoordeeld

Prima geregelde fietstrip, van transport tot locatie, alles netje geregeld en verzorgd. Fietsen waren in top staat en goed afgesteld. Voor onze vroege retourvlucht was een taxi geregeld die precies op tijd verscheen zoals afgesproken. fijn!

25 april 2017 beoordeeld

We hebben een hele leuke vakantie gehad. De organisatie was top, alles prima geregeld en indien er extra wensen waren, werd alles geregeld. Zowel om te fietsen, wandelen, bezichtigen, strand....is dit een aanrader.

23 april 2017 beoordeeld

Prima verzorgd 7-daagse trainingskamp bij Campo Bicicleta gehad van 3 tot en met 10 april! De nadruk lag op het fietsen: schitterende omgeving, uitstekende gidsen (Paul Kneppers en Menno Bottema), beetje klimmen, beetje dalen, techniek aanwijzingen. Ik kon er ook prima hardlopen en zwemmen in een schitterend 50 meter bad. De gehuurde fiets 'zat als gegoten'. Als je ruimte in je bagage hebt, neem dan ook je wetsuit mee, want je kan er ook fantastisch zwemmen in buiten water.
De stad Girona is echt heel mooi, vooral het oude gedeelte is knus en super relaxed, ik heb er heerlijk gewandeld en me geen moment onveilig gevoeld. Echt een aanrader! Connie

Bekijk meer beoordelingen
13 april 2017 beoordeeld

In eerste instantie was het de bedoeling om een hotel te boeken in Girona, maar gekozen voor de B&B van Campo Bicicleta. Hier geen spijt van gehad. Samen met andere wielrenners hier gezeten met een leuke ongedwongen sfeer. Per dag had je de keuze om of er alleen op uit te trekken of met de groep mee te gaan onder begeleiding van Paul Kneppers. Verder was er ruimte om aan de fiets te sleutelen en de supermarkt en tal van goedkope eetgelegenheden waren om de hoek.

Reizigers die Campo Bicicleta bekeken, bekeken ook

Girona, Province of Girona
Girona, Province of Girona

In Campo Bicicleta geweest? Deel je ervaringen!