Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Comfortabel hotel met een prachtig uitzicht over de stad.

Onze kamer was ruim, stijlvol, zeer schoon en comfortabel. Mooie foto van Girona tussen badkamer en kamer. Heerlijk bad! Twee minpuntjes: het bed kraakte en het uitzicht op de binnenplaats was niet mooi. Vraag een kamer met uitzicht op de stad bij reservering.

De lounge is zeer stijlvol en biedt een mooi uitzicht. Het dakterras met een klein zwembad overtreft dat uitzicht nog. We hebben er heerlijk gegeten, hoewel naar Spaanse begrippen een beetje duur. Hoewel er altijd muziek was, stond het volume zo zacht dat wij dit nooit als storend ervaren hebben, eerder sfeervol.

Medewerkers zijn buitengewoon vriendeljjk. Maken graag een praatje dat verder gaat dan het noodzakelijke. Prettige, rustige sfeer en een mooie mix van zakelijke gasten en vakantiegangers.

Gratis parkeren, het centrum goed lopend te bereiken en prima prijs / kwaliteit verhouding. Wij komen terug!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 26 juni 2017

Een mooi hotel met prachtig uitzicht over de stad. Op 10 minuten wandelen bereik je het centrum. Ruime parking.
De kamers zijn comfortabel en netjes onderhouden. Het bed is uitzonderlijk goed en de kamer kan perfect verduisterd worden.
Het ontbijt is verzorgd en de bediening zeer voorkomend.
Het grote terras vraagt wat verdere inrichting. Spijtig genoeg komt elke avond rond 18u een dj met luide muziek de rust verstoren : het zou een goeie zaak als men deze "service" zou annuleren!

Datum van verblijf: juni 2017
AnnaCiurana, General Manager van Palau de Bellavista by URH, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Dear Martine,
We appreciate very much your comments regarding your stay at AC Palau de Bellavista. It's always a pleasure to receive compliments.
We will extend your nice comments to our team. I'm sure these comments will stimulate our entire team as they continually strives to improve the quality of our services.
Thanking you once again that you have shared your experience with us and waiting for your next visit as enjoyable as the previous .

Kindest regards.

Beoordeeld op 14 mei 2017

Moeilijk om vinden, maar dat kan aan de gps liggen Prachtige locatie, met zicht op de stad. Origineel concept van het gebouw De plaatsing van de inkom is een beetje ongewoon; gratis garage, en ook nog twee ruime parkings. Kamer zeer goed, behalve het immense glazen paneel met kleurige afbeelding van Girona tussen slaap- en badkamer. Als er iemand in de badkamer het licht aansteekt, is dat vervelend voor degene die al slaapt. Uitstekend meertalig personeel aan de receptie

Kamertip: alle kamers zijn rustig
Datum van verblijf: mei 2017
AnnaCiurana, General Manager van Palau de Bellavista by URH, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2017

Dear Mr. Olabob

We would like to thank you for taking the time to share your opinion about your stay , which helps us to continuously improve and to pass your opinion to the Hotel team

All comments satisfaction justify our daily effort, our dedication, commitment and motivation, and also to improve the potential drawbacks.

It is always a pleasure having a good feed back from our guests it makes us proud and motivate us to continue working to improve and to the satisfaction of our guest.

Best regards.

Beoordeeld op 4 oktober 2016

Het hotel is gelegen op een heuvel net buiten de stadsrand.
Je wandelt naar het centrum in 10 a 15 minuten.
De kamers zijn modern, net en bieden voldoende comfort.
Het ontbijt is goed. Niet overdreven veel keuze maar best voldoende.
Enig minpuntje is de service. Wanneer je op het terras iets wil drinken moet je binnen op zoek naar de ober. Meestal doe je dit door op de bel aan de bar te drukken. iets laten verschijnt er wel altijd iemand.
Er is steeds maar 1 iemand aanwezig waardoor je vaak lang moet wachten op je eten/drinken.
Ze ruimen ook niet regelmatig af waardoor alles blijft staan op de tafels.
Mijn eerste dag ben ik na mijn middagmaal op zoek moeten gaan in de keuken naar iemand om een de dessert en extra drankje te kunnen bestellen.
Ook bij het ontbijt is er niet altijd iemand aanwezig en vullen ze niet altijd tijdig bij.

Het restaurant op de benedenverdieping is prima maar in het centrum zijn betere restaurants te vinden voor dezelfde prijs.

Samengevat:
Hotel met prachtige ligging, moderne kamers en lekker eten.
Werkpunt is service en oog hebben voor detail.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 13 juni 2016

Hotel ligt op wandelafstand van het centrum, 15 minuten. Rustige ligging. Nette ruime kamers. Goed ontbijt. Buitenterras met zicht over de stad. Klein zwembad met ligbedden. Parkeergelegenheid. Verblijf in dit hotel is aan te raden.

Datum van verblijf: juni 2016
AnnaCiurana, General Manager van Palau de Bellavista by URH, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2016

Dear Mrs. Karinav
Referring to your stay with first of all, I would like to thank you for your time in filling up our questionnaire. We are very pleased to know your stay with us was great.

We Thank you again, we are looking forward to welcome you soon again.
Anna Ciurana
General Manager