“Een warm welkom ”

Keukens: Mediterraan, Spaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
24 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant München ligt net buiten het centrum van Girona en heeft niets te maken met de Duitse keuken maar met enkele meubelstukken . De keuken is internationaal met een moderne twist . Ik heb hier genoten van drie heerlijke gerechten uitgeserveerd door een zeer aardige dame in een erg prettige omgeving.

20 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten en een geweldig aardige gastvrouw en bediening! Heb er 3x voor mijn werk met een grote groep gegeten. Alles verliep perfect en ik heb echt genoten van alle gerechten die geserveerd werden.

Besos, Barbara - GameHouse

12 augustus 2015 beoordeeld

goed restaurant om rustig en in aparte stijl te eten. Kwaliteit van het eten was niet helemaal top. Onze amuse was redelijk smakeloos en het medium gevraagde vlees, kwam nagenoeg rauw op het bord. Wat overigen prima opgelost is door de bediening. Kortom leuke plek, redelijk eten en vooral even rust tussen alle toerisme in de oude stad van Girona.

29 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

O.l.v gids Keith fietsroute door deze prachtige stad gedaan. Was erg leuk, veel historische wetenswaardigheden gezien. Keith was enthousiast en wist veel te vertellen. We hebben genoten. Een aanrader. Roelof den Drijver.

26 oktober 2014 beoordeeld

Heel bijzonder, een locatie net randje centrum, een ontvangst in perfect Engels, een smaakvolle inrichting ( het ontstaan van de naam Munchen) en vooral belangrijk heerlijk smaakvol eten.
Ondanks het rustige tijdstip van ons bezoek ontvingen wij een op maat geserveerd romantisch menu van vader en zoon uit de keuken. Alles onder begeleiding van moeder die alles perfect verzorgt. Qua prijs en kwaliteit een absolute aanrader voor iedereen die naar Girona gaat. Wij gaan de volgende keer zeker weer.

• Sfeer

Reizigers die München bekeken, bekeken ook

Girona, Province of Girona

In München geweest? Deel je ervaringen!