“Paella ervaring ”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor eerste keer paella gegeten. Dank u wel voor deze heerlijke ervaring bij u. Wanneer wij girona nogmaals bezoeken komen wij graag bij u terug

Datum van bezoek: september 2017

24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant in een onopvallend straatje waar je eigenlijk geen zicht op hebt want restaurant zit op de 1e etage. We hebben een zalige paella gegeten, waar dit restaurant ook om bekend staat. Ik vond het wel een erg zout gerecht, maar thuis gebruiken wij weinig zout. Grote portie, goede prijs-kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2016
26 juni 2015 beoordeeld

Sjiek restaurant waar je overheerlijke paella kunt eten. Reserveren is zeker aan te raden, want het is een geliefd restaurant. Verfijnde keuken.

Datum van bezoek: februari 2015
21 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Teleurstellend, de paella was veel te zout en meer als de helft laten staan. De keuken deed niets met mijn klacht. Mooie eetgelegenheid maar de keuken en bediening laten steken vallen.

9 september 2014 beoordeeld

Heerlijk genoten van dit verstopte restaurantje in het hart van Girona. Dikke aanrader. De prijzen voor spijs en drank zijn heel schappelijk en de bediening is zoals het hoort.

Datum van bezoek: september 2014

Reizigers die L'Alqueria bekeken, bekeken ook

Girona, Province of Girona

In L'Alqueria geweest? Deel je ervaringen!