Beoordeeld op 19 februari 2016

Super verblijf!
Top uitleg over de omgeving met stadsplan en nuttige persoonlijke informatie.
Mooie en propere kamers.
Top bed, top badproducten.
Superlekker ontbijt met verse , artisanale streekgerechten .

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 12 augustus 2015

Montjuic is een heerlijke B&B met een fabelachtig uitzicht over Gerona en de heuvels rond de stad. Goed verzorgd, fijne kamers, een lekker zwembad en een warm welkom van de gastvrouw. Een thuis op je vakantieadres!

Datum van verblijf: augustus 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 februari 2015

super leuke suite beneden in de tuin. Veel privacy en rust. Prachtig uitzicht, Girona ligt aan je voeten. Gastvrijheid ten top. Super lekker ontbijt met streekproducten en zelfgemaakte confituren, dessertjes en gebak. We zijn in de watten gelegd door Carmen.
Wandeling naar beneden langs de trappen is leuk. Omhoog ook, maar dan heb je wel een beetje conditie nodig. Met openbaar vervoer en taxi lukt het ook.
We plannen zeker om terug te komen en raden mensen die Girona bezoeken, dit verblijf heel hard aan.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 14 januari 2014

Wat een geweldige plek om je vakantie in Gerona te beginnen. Carmen onze gastvrouw verwelkomde ons met dikke zoenen alsof we als oude vrienden waren die op bezoek kwamen. We hadden de mooiste kamer uitgezocht, heerlijk uitzicht over de stad we hebben twee dagen van de lichtjes liggen genieten met de gordijnen open. Op onze kamer stond een heerlijk glaasje en een locale versnapering op ons te wachten
In de keuken staan flessen wijn van 10 tm 20 euro die je zelf mag pakken en het kaartje gewoon op de tafel laten liggen. Het ontbijt is een feestje, locale streek gerechten en spaanse ommelet en zelf eigen gebakken cake met warme chocolade saus. Wat zijn we hier vertroeteld.Carmen vertelt met behulp van een kaart waar de leukste restaurantjes zitten en oudheidkundige plekken om te bezoeken. Onze tip, wandel via de prachtige trappen en tuinen naar het oude stadsdeel en neem een taxi terug kosten zijn rond de 7 euro en spaart een hoop gehijg. De eigenaren zelf wonen een etage lager dus je hebt veel privacy. Wij komen hier zeker terug.

Datum van verblijf: december 2013
Beoordeeld op 21 september 2013

Deze villa is mooi gelegen in een residentiële wijk boven de stad. Het centrum van de oude stad is via een mooie wandeling makkelijk bereikbaar in een kwartiertje. De charmante gastvrouw staat steeds klaar om informatie te geven over de leuke plekjes in Girona, om een taxi te bellen of om een goed restaurant aan te bevelen en te reserveren. Kamer 2 is een mooie smaakvol ingerichte suite met prachtig terras en uitzicht over de stad, de kathedraal en de voor-Pyreneeën in de verte. Er is een ruime badkamer met alle faciliteiten. Het uitgebreid ontbijt is heerlijk. Pure luxe. deze b&b is een absolute aanrader.

Kamertip: Suite kamer 2 heeft mooi terras.
Datum van verblijf: september 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken