Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (760)
Beoordelingen filteren
760 resultaten
Waardering van reizigers
309
353
77
14
7
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
309
353
77
14
7
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 760 beoordelingen
Beoordeeld op 31 juli 2018

Voor de tweede keer in Girona en weer hotel Carlemany geboekt omdat het de eerste keer heel goed was bevallen.
Goede kamers, fijne hotel staff!

Parkeergelegenheid in parkeergarage onder het hotel, met korting van Carlemany.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Danson54
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 april 2018

Ik was hier als tourleader met groep van 33p. Iedereen supertevreden, mits 1 opm: 1 koppel kon venster niet openen + airco stond op min. 25° (is norm en niet te veranderen). Blijkbaar gaat het over slechts enkele kamers!! Op het gastronomische af gegeten 3x dinermenu. Zeer interessante ligging: pleintje voor hotel met terras, uit de drukte maar toch op wandelafstand van oude centrum+ de Plaza de la Independencia om te gaan 'tapear'...

Kamertip: Vraag naar kamers waarvan de venster open KAN!!
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
1  Bedank Suzy B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan een plein in Girona. Parkeren kan vlakbij in een garage, die wel druk is, mede door het nabij gelegen hospitaal.
Er is een bar/restaurant met groot tvscherm, prima koffie en broodjes. Het restaurant heeft verschillende mogelijkheden (ook buiten)
Er is een speciaal tapasmenu, maar ook een betaalbaar dagmenu. De prijs/prestatie is goed, de kwaliteit ook, de bediening is wat onderbemand.

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ronald_janse
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 juni 2017

Prima hotel voor een weekendje Girona. Wel jammer dat ze geen eigen parkeerterrein hebben. Je kunt de naast gelegen parkeergarage tegen gereduceerd tarief gebruiken maar van zondag 16 uur tot dinsdagmorgen 10 uur moest ik 31,75 betalen. Ontbijtbuffet, dat overigens prima is kost 14,50. Beter kun je naar de cafetaria gaan in hetzelfde hotel waar je voor iets meer dan 3 euro een broodje en een prima koffie kunt krijgen. Badkamer was ook prima in orde. Zou wel een toiletborstel geplaatst mogen worden. Service was uitstekend.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank wimdejong
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 mei 2016

Het hotel ziet er aan de buitenkant modern uit met heel veel glas. Daarom was ik teleurgesteld toen wij een donkere kamer kregen, met een klein raam in de hoek van de kamer.
Ook de ontvangst was matig: onpersoonlijk en niet erg vriendelijk. Dezelfde onvriendelijke receptioniste was er ook bij het uitchecken, ze keek ons niet aan, wenste ons geen goede reis of een fijne dag, wij voelden ons hierdoor geen welkome gasten in dit hotel.
De kamer was ruim, er was echter maar 1 stoel en een schrijftafel, geen 2e stoel of klein tafeltje om samen aan te zitten.

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Harriet J
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelCarlemany, Director General van Hotel Carlemany, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2016

Dear Harriet J,


Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd over uw recente verblijf in ons Hotel Carlemany .
Ik heb echt spijt dat je niet een mooie en warme welkom of afscheid als ik zou moeten worden gedaan om al onze gasten kregen , wij verontschuldigen ons voor dit.
Ik hoop en wens dat we konden je weer bij ons in de nabije toekomst .
Oprecht,
Jordi Mias
Hotel General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken