Beoordeeld op 26 juni 2015

Keurig hotel aan de rand van het oude centrum van Girona. Prima uitvalsbasis. Nette kamers. Het restaurant dat bij het hotel hoort is ook prima. Ontbeten hebben wij in de omgeving van het hotel. In de directe omgeving ook veel winkeltjes en restaurantjes.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 10 maart 2015

echt zeer dik in orde zeer vriendelijk personeel eten was ook best wel lekker enkel jammer van de smalle keuze kamers waren in perfecte staat vrij groot en vrij modern de badkamer was ook zeer goed uitgerust en vrij confortabel

Datum van verblijf: april 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 20 mei 2013

Onlangs hier 1 nacht gelogeerd. Locatie is super: middenin het centrum van Girona. Vriendelijke ontvangst, een grote, schone en erg nette kamer. Prijs-kwaliteit ook top, parkeren om de hoek in een garage met plekken gereserveerd voor t hotel. Al met al: een hele goede keus voor een citytrip!

Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeeld op 9 november 2012

Dit heerlijke hotel ligt midden in de stad Girona. Deze plaats is het bezoeken meer dan waard vanwege het grote aantal restaurantjes, prachtig oud centrum waar je zo inloopt als jij bij dit 4 sterren hotel de deur uitloopt!
Alles op loop afstand is het grote pluspunt maar eigenlijk is alles goed verzorgd in dit hotel! Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2012
Esther S, Gerente van Hotel Ciutat de Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2012

Bedankt voor uw feedback helpt ons om dag beter. Hopelijk tot ziens in ons hotel.

Beoordeeld op 30 maart 2012

Ik ben al verschillende keren in dit hotel verbleven en kan hier enkel lof over uiten.
zeer leuk interieur en aangename kamers, lekker ontbijt, vriendelijke bediening, en uitstekende ligging.
het restaurant van het hotel is eveneens prijs-kwaliteit zeer goed.
een absolute aanrader.

Datum van verblijf: maart 2012