Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Antoinette L

Goed hotel op een uitstekende locatie

Beoordeling van Hotel Peninsular
4,0 van 5 bollen8 mei 2024 beoordeeld
Goed hotel met hele ruime kamer en ruime badkamer op een zeer goede locatie. Vanaf het trein en busstation van Girona kan je er lopend naartoe. Duurt ongeveer 7 minuten. Ontbijten kan je beter in de directe omgeving doen. Het hotel sluit precies aan bij de oude stad en bij de nieuwe stad. Alle bezienswaardigheden van Girona op loopafstand.
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Ontbijt in hotel is niet de moeite waard. In omgeving betere keuzes voor ontbijt. Bezoek La Fabrica.
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel Peninsular, Atención al cliente/recepción van Hotel Peninsular, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 9 jun 2024
Dear Antoinettel929, Firstly, we would like to thank you for choosing us for your stay in the very center of Girona. Secondly, thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. Although we would love to address you in your language, we sadly can not. We apologise for that. We are pleased to know that our Hotel met your expectations. It was a pleasure having you in our Hotel. We look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards. Eduard H. Front Desk Manager Hotel Peninsular ***
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
Lobby
€ 86
  • Expedia.com
    € 92
  • Algotels
    € 76
  • Priceline
    € 95
1.5 km van Hotel Peninsular
Gratis wifi
Restaurant
€ 228
Volledig restitueerbaar
  • Expedia.com
    € 228
  • Vio.com
    € 220
  • Hotels.com
    € 228
0.4 km van Hotel Peninsular
Gratis wifi
Restaurant
€ 124
  • Expedia.com
    € 118
  • Vio.com
    € 99
  • Hotels.com
    € 118
0.3 km van Hotel Peninsular
Gratis wifi
Restaurant
€ 177
  • Expedia.com
    € 187
  • Vio.com
    € 164
  • Priceline
    € 187
0.7 km van Hotel Peninsular
Gratis wifi
Gratis parkeren
The Margarita Bonita Suite at the Hotel Llegendes de Girona Catedral
€ 192
€ 175
Volledig restitueerbaar
  • Hotels.com
    € 175
  • Expedia.com
    € 192
  • Trip.com
0.7 km van Hotel Peninsular
Gratis wifi
Roomservice
Pool
€ 135
€ 122
  • Doubletree
    € 122
  • Expedia.com
    € 122
  • Priceline
    € 122
0.9 km van Hotel Peninsular
Gratis wifi
Zwembad
€ 131
  • Expedia.com
    € 131
  • ZenHotels.com
    € 113
  • Priceline
    € 128
1.9 km van Hotel Peninsular
Gratis wifi
Gratis parkeren
Exterior view
€ 79
€ 72
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • ibis Budget
    € 72
  • Expedia.com
    € 72
  • Priceline
    € 72
1.8 km van Hotel Peninsular
Gratis wifi
Bar/lounge
€ 87
  • Expedia.com
    € 87
  • Priceline
  • Hotels.com
    € 87
0.3 km van Hotel Peninsular
Gratis wifi
Exterior
€ 81
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
  • ibis
    € 81
  • Priceline
    € 79
  • Expedia.com
    € 81
1.8 km van Hotel Peninsular
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in Girona bekijken
Beoordelingen (536)
Beoordelingen filteren
536 resultaten
Waardering van reizigers
112
261
113
33
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
112
261
113
33
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 536 beoordelingen
Beoordeeld op 7 oktober 2022

Het hotel is een op een zeer goede locatie gelegen hotel. Even de brug over en je zit in het historische centrum. In het gebouw zijn op diverse plaatsen nog restanten van een oud klooster zichtbaar. We hadden een superior kamer geboekt. Eerst werden we naar kamer 504 met een inloopdouche verwezen (we hadden preferentie douche aangegeven), echter de plattegrond van de verdieping wees uit dat dit de kleinste kamer van de gehele verdieping betrof. We konden onze bagage er niet eens fatsoenlijk kwijt. Dus weer terug naar de receptie. De medewerkers van de receptie zijn overigens allemaal zeer vriendelijk en gedienstig. Gelukkig was er nog een ruimere kamer beschikbaar (kamer 202). Dit betrof een zeer ruime kamer, wel met bad, met een mooie gotische historische wand. De kamers hebben individuele airco’s. Dat is beter dan een centraal gestuurde airco. Wij maken te vaak mee dat het hotel vindt dat de airco niet meer nodig is, terwijl wij vinden dat het op de kamer nog knap warm is. De kamers zijn overigens wel redelijk gehorig.
De badkamer wordt redelijk netjes schoongehouden (alleen het op het eerste oog niet zichtbare gedeelte onder de toiletrand kan beter). De schoonmaak laat ook steken vallen m.b.t. het navullen van badkamerbenodigdheden. Wij moesten na terugkomst uit de stad 3x naar de receptie om zaken te laten aanvullen: handdoeken, toiletpapier, zeep. Dat kan echt beter.
Het ontbijt was redelijk (iedere ochtend tot 10:30 uur). Er is een redelijke keus aan hartig beleg: 3 soorten kaas, gekookte ham, rauwe ham en kip/kalkoen. Alleen is er geen variatie. Alle 5 de ochtenden was er exact hetzelfde aanbod. Ook is er roerei, echter die is niet te eten. Het roerei lijkt gemaakt van eipoeder. Wij constateerden dat vrijwel niemand zijn/haar opgeschepte roerei opat. Zonde van de moeite. Roerei dient van eieren gemaakt te worden. Het bijvullen liet ook hier te wensen over. Wij hebben diverse malen nog ruim voor het eind van het ontbijt moeten vragen om na te vullen (brood, beleg). De ontbijtruimte is gelegen in een soort gewelf. Alle geluiden galmen flink door de ruimte. En als het ontbijtpersoneel dan voortdurend alles (bestek, borden, deurtjes, afwas, kratten, etc.) aan het ‘gooien’ is, dan ben je het lawaai op een gegeven moment wel aardig zat.

Datum van verblijf: oktober 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank rtvd
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel Peninsular, Atención al cliente/recepción van Hotel Peninsular, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2022
Google-vertaling

Dear Rtvd, Firstly, we would like to thank you for choosing us for your stay in the very center of Girona. Secondly, thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service. Although we would love to address you in your language, we sadly can not. We apologise for that. We are very happy to receive your review, and we are also pleased that our Hotel met your expectations. Moreover we will take your comment very seriously, in order to improve our service. It was a pleasure for us to have you in our Hotel. We look forward to welcoming you back. The whole team is at your disposal. Thank you very much. Best Regards. Eduard H. Front Desk Manager Hotel Peninsular ***

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 maart 2020

Wij verbleven in het hotel op het moment dat de Corona maatregelen plotseling werden afgekondigd. Winkels dicht, restaurants dicht e.d. Het hotel regelde voor ons op eigen initiatief dat we bij een bevriend hotel, waar alleen voor eigen gasten nog werd gekookt, mochten dineren. Ook konden we 's ochtends een lekkere espresso krijgen. Verder was het erg rustig in het hotel door allerlei afzeggingen, kregen we een upgrading naar een superieur kamer, is het wife oké, maar mobiel is er geen of nauwelijks bereik. De kamer was netjes, schoon maar erg warm en de airco kon daar weinig aan doen. Mooie grote badkamer. Waterkoker, koelkast en kluisje aanwezig. De ligging is perfect, centraal. Tegenover het hotel ligt een prima bakkerij. 5 sterren voor de service!!

Datum van verblijf: maart 2020
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank wimh491
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Eduard Hidalgo, Atención al cliente/recepción van Hotel Peninsular, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020
Google-vertaling

Dear Mr. wimh491,

Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service.

We are glad that you enjoyed our facilities, the situation and the service. Despite the current situation right now, we kindly encourage you to visit Girona once again, when everyithing is back to normal.

We look forward to welcoming you back to the hotel.

Thank you very much.

Best Regards.

Eduard Hidalgo Front Desk Manager Hotel Peninsular 3***

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 juli 2019

De ontvangst in het hotel is voorkomend en vriendelijk.
Over het verblijf in het hotel zijn we tevreden.
We zijn minder tevreden over het ontbijt.
De eerste dag verliep alles vlot. De tweede dag was de eetzaal chaotisch: geen enkele afgeruimde tafel. Er werd vlug een tafel gedekt met een mes en een lepel, de rest kon je zoeken of wachten tot dit eindelijk gebracht werd.
De schalen met kaas, gekookte hesp en jamon waren leeg, de verse meloen op.
De koffiemachine was stuk en na een vraag werd kregelig geantwoord dat je net zo goed oploskoffie kunt drinken...
Toen we appelsiensap vroegen, kregen we een nors antwoord : neem multivruchensap, bovendien is het over 10 minuten 10u30 en moet je de eetzaal verlaten.
Dan willen we nog een stukje verse meloen eten....op en wordt niet meer aangevuld.
Dingen kunnen moeilijk lopen en daar kunnen we begrip voor opbrengen, voor een norse en afwijzende behandeling is geen verontschuldiging...

Datum van verblijf: juli 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank martine v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Peninsular_Girona, Director de Recepción van Hotel Peninsular, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2019
Google-vertaling

Dear Client,

Firstly, we would like to thank you for choosing us for your stay in the very center of the old town of Girona.

Secondly, thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service.

As much as we would like to be able to address you in your language, we sadly can't. We apologise for that.

The team is pleased to know that you appreciated our Hotel, besides the breakfast.

We are sorry to hear that the breakfast didn't meet your expectations. We will take your comment very seriously, in order to improve our service. This situation will be investigated, so as to avoid an issue as such to happen again.

It was a pleasure for us to have you in our Hotel.

We look forward to welcoming you back.

The whole team is at your disposal.

Thank you very much.

Best Regards


Sònia Nicolazzi
Front Desk
Hotel Peninsular 3***

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 januari 2018

Hebben 2 nachten gelogeerd in hotel peninsular. Voor de tweede keer in 1 jaar. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Hadden een standaard kamer geboekt ,maar kregen gratis als attentie een superior kamer. Dat was een leuke verrassing. De ligging is heel goed en de kamer was echt fantastisch en heel nieuw !

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Vinkje6
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Peninsular_Girona, Director de Recepción van Hotel Peninsular, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018
Google-vertaling

Dear guest,

First, we would like to thank you for choosing us for your staying in the very center of the old town of Girona.

Thank you for your time and for sharing your opinion with us. Your feedback is vital in order to improve our daily service.

We're pleased that the Hotel met your expectations.

We look forward to welcoming you back to the hotel.

The whole team is at your disposal.

Thank you very much.

Best Regards.

Eduard H.
Front Desk Manager
Hotel Peninsular 3***

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 december 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel op loopafstand van het centrum. Parkeren kan in de nabijgelegen openbare parkeerplaats voor €18,-

Kamers op de 1e en 2e verdieping ruim en voldoende en uitzicht op de winkelstraat. 3e verdieping smal en zonder daglicht.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank BasyManon
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken