Beoordeeld op 26 december 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel op loopafstand van het centrum. Parkeren kan in de nabijgelegen openbare parkeerplaats voor €18,-

Kamers op de 1e en 2e verdieping ruim en voldoende en uitzicht op de winkelstraat. 3e verdieping smal en zonder daglicht.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 september 2016

Leuk hotel met centrale ligging. Kamer was proper maar badkamer is toe aan opknapbeurt. Hét minpunt voor mij was de verschrikkelijk slechte kwaliteit van de matras. Keihard en met een vering die je de hele tijd in je lichaam voelt drukken. Kussens waren ook te hard. Mochten de matrassen en kussens vervangen worden door betere exemplaren (en waarom niet enkele verschillende kussens aanbieden in de kamer, zoals sommige andere hotels doen) dan kom ik hier zeker nog terug. Indien niet, dan zal ik een ander hotel uitkiezen om deze mooie en gezellige stad opnieuw te bezoeken.

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 juli 2016

uitstekend hotel in het centrum van Gerona, vlakbij de rivier. Ontvangst was prima. Zo kregen we duidelijke info over de parkeermogelijkheden.prima prijs-kwaliteit. Aangenaam ontbijt (9,5 euro), zowel de ontbijtruimte als het buffet.

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 augustus 2015 via mobiele applicatie

Positief : Centrale ligging, goed bereikbaar, parking in de onmiddellijke omgeving aan gereduceerd tarief, ruime kamer, goed ontbijt en vriendelijk onthaal.
Minder positief : verouderd, lawaaierig zowel van op straat als via de andere kamers, slechte wifi, slechte bedden/matrassen. Niet ideaal om uit te rusten na een drukke verkeersdag bij onze auto-reis naar murcia.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 10 maart 2015

Vlakbij de rivier, het oude en het nieuwe centrum. Ontvangst was redelijk sjagrijing. We hadden om een rustige kamer gevraagd maar ik heb helaas de halve nacht wakker gelegen van de dronkelappen op straat en het ielige kussentje hielp ook niet mee. Gratis wifi met matige ontvangst. Schimmelig palond in de douche. Ontbijt lekker en compleet.

• Verbleef: maart 2015, reisde met een partner