Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

We waren hier voor één nacht, op doortocht naar huis. Prima kamer, ruim, zeer goed bed, ruime badkamer.
WiFi was ook zeer goed. Veilige parking. Gelegen op 20 min van centrum. Zeer vriendelijk onthaal.
Avondeten was een lekker menu voor 22€. Werden bediend door een uiterst lief meisje. Ontbijtbuffet ook zeer uitgebreid. Komen hier volgend jaar terug.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 18 februari 2018

Hotel Costabella ligt gemakkelijk vindbaar aan de ingangsroute naar Gerona stad. Het heeft een eigen parkeerplaats en een zwembadje met ligstoelen ( dat ook in de winter open was ). We worden vriendelijk ontvangen. We krijgen een prima kamer met airconditioning op de 3e verdieping, de kamer is ruim, de bedden goed , de badkamer prima met een grote inloopdouche. Wij hebben niet veel last van stadslawaai.
Onze fietsen konden we in een afgesloten ruimte stallen.
S morgens een uitstekend ontbijtbuffet met kersvers sinaasappelsap, gebakken eitjes met spek, velerlei soorten zoete broodjes en cakejes , diverse fruitsoorten , alles prima aangevuld .
Ook smorgens aan de receptie weer hulpvaardig personeel.
Het stadscentrum is echt wel 20 minuten lopen , maar de stad is een bezoek zeker waard , een mooie kathedraal die boven de stad uittorent en veel authentieke straatjes .We hebben er savonds gegeten ( buiten in februari, das toch echt wel apart), maar het hotel biedt ook een avond keuze menu voor 22 € ( voor spaanse begrippen aan de prijs)

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2017 via mobiele applicatie

Fijn vertoeven aan het buitenzwembad bij mooi weer. Alleen spijtig dat de welness deels betalend is. Indeling welness is raar. Sauna (zonder koude douche voor erna) en jacuzzi (betalend) liggen op het eerste verdiep. Buitenzwembad ligt op het gelijkvloers, je moet via de receptie hiernaartoe. Ontbijt was lekker. Goede bedden. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 25 september 2017

Hotel is modern, heel netjes, en het eten is er super lekker. De bediening iets minder vlot, maar dit is snel vergeten bij het zien en proeven van de gerechten. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel, goeie tips ivm bezoek aan de stad. Parking en zwembad.

Kamertip: Kamers zijn aan drukke straatkant maar je hebt er geen last van dr de dubbele beglazing.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel voor een doorreis. Het zwembad is een pluspunt. De kamer proper met een groot en lang bed. Wij sliepen aan de voorkant maar de drukke weg heeft ons niet gestoord. De badkamer was wel oud. Het avondmaal was lekker. Het ontbijt zeer uitgebreid, wel te weinig plaats, meerdere mensen moesten wachten tot ze plaats hadden. Het personeel (1 persoon) kreeg haar werk niet gedaan. De receptie ook goed.

Datum van verblijf: september 2017