Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel voor een doorreis. Het zwembad is een pluspunt. De kamer proper met een groot en lang bed. Wij sliepen aan de voorkant maar de drukke weg heeft ons niet gestoord. De badkamer was wel oud. Het avondmaal was lekker. Het ontbijt zeer uitgebreid, wel te weinig plaats, meerdere mensen moesten wachten tot ze plaats hadden. Het personeel (1 persoon) kreeg haar werk niet gedaan. De receptie ook goed.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 mei 2017 via mobiele applicatie

Zeer schoon en gastvrij hotel met goeie voorzieningen voor een betaalbare prijs. Een hotel die je onthoudt om weer eens terug te komen. Goeie parkeerplaats is ook aanwezig. De kamers met moderne voorzieningen en goeie bedden.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 1 februari 2017 via mobiele applicatie

Hier geslapen voor 1 nacht. Prachtige ruime kamer en moderne badkamer! Bed lag heerlijk! Wifi werkt erg goed. Personeel vriendelijk maar Engels basic. Zijn niet in de jacuzzi, sauna of gym geweest, maar kan je dus wel doen. Locatie helaas net iets te ver van het centrum (15 min lopen), wel gratis parkeren voor het hotel). Zeker een aanrader!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 januari 2017

Ook nu weer maakten we op doorreis een tussenstop in dit prima vanaf de snelweg te bereiken hotel met gratis parkeerruimte. Het contact met receptie en overig personeel vriendelijk en correct. Hotelkamer van alle gemakken voorzien, restaurant en goede ontbijtservice ...
Ten opzichte van voorafgaande jaren (2015/2016) hebben wij nu wel beduidend meer voor soortgelijke 2 persoonskamer, maaltijden plus ontbijt betaald.
Het vooraf boeken van b.v. de kamer zou volgens de receptie voordeliger zijn.

Kamertip: Kamers boven de ingang van het hotel zijn prima, informeer als men niet in het bad kan of wil douchen of er ook enkel een douche is.
  • Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 november 2016

Hier blijven we komen op weg naar De Costa Blanca. Deze stop vlak aan de grens met Frankrijk is de beste die we tot nu toe hebben meegemaakt. Heel nieuw en als je gebruik maakt van de aanbiedingen heb je een 2 sterren prijs voor een 4 sterren Hotel. Ook internet werk razendsnel. Wel opletten want het is geen beveiligd Netwerk. Ontbijt is ook Top. Zeer grote bedden voor Spaanse begrippen (2 Meter lang). O ja en wat mij verbaasde dat er een complete Fiotes ruimte met sauna gratis beschikbaar is . Helemaal Top

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner