Beoordeeld op 23 september 2019 via mobiele applicatie

Hier een overnachting geboekt voor een nacht en de kamers zijn prima het is schoon en ligging is perfect. Op 2 min lopen een groot plein met restaurantjes en barretjes en als je de bruggetjes over loopt is daar al de oude stad. Alles dichtbij en verder prima qua prijs. Ze hebben nog een rooftop bar op de 5e verdieping en is erg leuk, zeker in de zomer moet je er gebruik van maken.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 21 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel op centrale plek in girona. Kamers ruim, schoon. Prima bed en ruime badkamer met lekkere douche. Ontbijt was oké maar niet meer dan dat. Parkeren huurauto was wel dingetje. Kost €18 per dag in slecht bereikbare en slecht toegankelijke garage. Met wat grotere auto is het uitdaging om er zonder schade in en uit te komen.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
HOTELS ULTONIA ... G, Gerente van Hotel Ultonia Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Geachte klant
Heel erg bedankt voor het delen van uw mening. We zijn erg blij met de positieve reacties. Met betrekking tot parkeren passen we verbeteringen toe om het gebruik en de circulatie van voertuigen comfortabeler te maken. We kijken ernaar uit om je binnenkort te zien in Girona

Beoordeeld op 27 oktober 2018

Het oude centrum ligt heel dichtbij. Relatief veel herrie door spoorlijn (achterzijde hotel) en wandelend publiek dat van de stad naar de woonwijken gaat.
De kamer is prima en voorzien van alles wat je nodig kunt hebben. Het bed is echt goed en de kamer is schoon. Het ontbijtbuffet is super eenvoudig - weinig gewoon brood, verlepte sla - en wordt nauwelijks aangevuld, zelfs niet als je erom vraagt.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 5 november 2017

Dichtbij bezienswaardigheden. Fijne medewerkers beneden in bar, waar je ook voor tapas-gerechten terecht kunt. De prijzen in de bar voor eten en drinken zijn er vriendelijk voor de portemonnee en een betere service dan op het dakterras. Kamers zijn basic maar prima voor een dooreis met goede prijs/kwaliteit verhouding. Waarschijnlijk zijn de kamers van het gran hotel luxer, maar in de "gewone" ultonia kun je van alle faciliteiten gebruik maken en heeft dezelfde ingang. Parkeren van de auto is prima. Medewerker bij incheck vriendelijk en behulpzaam. Wanneer ik Girona bezoek zou ik zeker nog eens teruggaan

Datum van verblijf: augustus 2017
HOTELS ULTONIA ... G, Director de Recepción van Hotel Ultonia Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2017

Beste gast,

Bedankt voor het nemen van de tijd om uw mening over uw recente verblijf bij ons te delen. We zijn blij om uw vriendelijke beoordeling te ontvangen. We willen dat u weet dat uw mening zeer gewaardeerd en zeer belangrijk voor ons is, omdat we ernaar streven onze diensten voortdurend te verbeteren.

Ons team is verheugd te weten dat u van uw verblijf in Hotels Ultonia hebt genoten. We hopen u in de nabije toekomst bij Hotels Ultonia Girona te mogen verwelkomen.

Aleix Martínez

Beoordeeld op 21 april 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel waar wij 4 nachten verbleven is in alle opzichten comfortabel.
Mooie vrij ruime kamer met houten vloer.
Prima ruime moderne badkamer.
Eigen parkeergarage.
Beperkt en voordelig ontbijt mogelijk in de bijbehorende bar, of een uitgebreid buffetontbijt in het restaurant.
Gunstig gelegen. 10 minuten lopen naar het centrum van de oude stad. Nog dichter bij de placa de independecia waar veel terrassen zijn, deels onder arcades.

Datum van verblijf: april 2017
HOTELS ULTONIA ... G, Director de Recepción van Hotel Ultonia Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 april 2017

Beste gast,

Dank u voor het beoordelen van uw verblijf in hotels Ultonia Girona. Uw mening over onze faciliteiten en service is erg belangrijk voor ons.

Wij willen de mogelijkheid om je weer te zien als onze gast, elf, en verander uw slechte indruk in de nabije toekomst te hebben.

Aleix Martínez