• Zwembad
Ibis Girona Costa Brava(Girona)(Heel veel waar voor je geld!)
ibis
  • Gratis parkeren
  • Bar/lounge
Nord 1901(Girona)
  • Bar/lounge
Hotel Gran Ultonia(Girona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Melia Girona(Girona)(Heel veel waar voor je geld!)
Melia.com
  • Restaurant
Hotel Costabella(Girona)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Zie aanbieding
Double Tree Hilton Hotel Girona(Girona)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
10 augustus 2016 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
HOTELS ULTONIA ... G, Director de Recepción van Hotel Ultonia Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 augustus 2016

31 mei 2016 beoordeeld

Prima hotel. De locatie is er mooi en handig, prima ligging, op loopafstand van de belangrijkste bezienswaardigheden. De kamer vonden wij erg mooi alles aanwezig en schoon. ik heb heerlijk geslapen. Ik zou er zo weer terug gaan.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
HOTELS ULTONIA ... G, Director de Recepción van Hotel Ultonia Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor de tijd neemt om uw mening te delen over uw recente verblijf bij ons. We zijn blij om uw soort beoordeling ontvangen. Wij willen dat u weet dat uw mening zeer wordt gewaardeerd en zeer belangrijk voor ons, want we willen onze dienstverlening voortdurend verbeteren .

Ons team is zeer verheugd om te weten dat je genoten hebt van uw verblijf in Hotels Ultonia . We hopen dat we de gelegenheid om u van harte welkom terug in Hotels Ultonia Girona in de nabije toekomst .

Beste wensen,

23 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is gesitueerde op een top locatie, is de straat oversteken en je bent in het centrum.
Hotel kamer is basis maar schoon en net.
Helaas hoor je wel de trein langs komen s'nachts. Het welkoms drankje op het dak terras is goed gedaan. Het dak terras / bar is gezellig en geeft zelf een Ibiza gevoel.

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
HOTELS ULTONIA ... G, Director de Relaciones Públicas van Hotel Ultonia Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 november 2015

Dear ac7889,

Thank you for rating your stay at Hotels Ultonia Girona. Your opinion about our facilities and service is highly appreciated. Our team is sorry that we are not able to provide you service in dutch.

However we are happy to know that you enjoyed spending your time in Hotels Ultonia Girona. Our team is truly sorry to hear that we were not able to provide you with a quiet room. We are working on how to make the rooms even more soundproof. Great, that you had a nice time at the rooftop terrace. It definitely offers an unique experience.

Hopefully we can have the pleasure of having you as our guest in the future.

All the best,

Jordi Moure

18 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn schoon en worden elke dag goed schoongemaakt. Locatie is perfect, busstation op ongeveer 10 minuten en winkels/restaurant 5 minuten. Groot continentaal ontbijt, tot 10.30. Er zijn Spaanse kranten beschikbaar, champagne en wijn bij het ontbijt. Personeel is vriendelijk en beleefd!

Wel erg gehorig, we konden telefoongesprekken letterlijk volgen van de buren...

• Verbleef: juli 2013
10 juni 2013 beoordeeld

Eerst en vooral: de locatie was voor ons perfect. Aan de rechterkant van het hotel lagen de winkelstraten en het station op wandelafstand, aan de andere kant waren er kleine gezellige straatjes vol restaurants en bars en uiteraard het historische deel van de stad.
Girona zelf is een échte aanrader. Heel vriendelijke mensen, lekker eten, verschillende activiteiten, je kan makkelijk naar andere steden reizen (Barcelona, Perpignan…) en een algemene goede prijs/kwaliteit.
Het hotel echter was verschrikkelijk:
Uiteraard moet er een onderscheid gemaakt worden tussen het 3* en 4* deel van het hotel, maar properheid en beleefdheid zouden bij beiden moeten aanwezig zijn. Ze proberen hun verouderde vuile kamers te maskeren met de gemeenschappelijke deftige delen.
Onze kamer is nooit proper geweest(sigarettengeur gedurende ons ganse verblijf; dode vliegen incl. bloed binnenkant ramen; muf enz.). Aan de sigarettengeur zou iets gedaan worden de eerstvolgende keer we het hotel voor een paar uur verlieten, wat we ook gemeld hebben. Bij terugkomst was er geen verandering. We hadden ook een heel klein small raampje waardoor er heel weinig licht binnenviel, wat ook niet opgelost kon worden met kunstlicht aangezien er maar 2 nachtlampjes en een flutlichtje waren.

Er is heel veel geluidshinder van andere kamers wegens te dunne muren, deuren die niet goed sluiten (kast, badkamerdeur, voordeur), passage op straat en treinspoor achter het hotel.
Als je toch besluit om naar dit hotel te gaan, neem dan zeker een haardroger mee. Voor het ganse hotel zijn maar 2 haardrogers beschikbaar, die de kuisploeg meeneemt bij het dagelijks 'kuisen' van de kamers' omdat iedereen er uiteraard naar vraagt.
Het dakterras is enkel open op vrijdag en zaterdag vanaf 20u, ondanks dat het juni is en het overdag rond de 28° was.
Drank- en snoepautomaten op de E-verdieping zouden moeten werken met gepast geld (wie heeft er nu altijd gepast geld bij..) maar werken gewoon niet. Bij melding aan de receptie kregen we te horen dat de bar wel open was voor een drankje. De automaten worden dus niet gemaakt zodat er meer consumptie is in de bar van het hotel...
Een glaasje cava moet je niet vragen in de bar, want dan moeten ze een fles open doen. Een drankkaart is er ook niet. Bij de vraag 'wat kan je dan aanbieden' kregen we van het meisje dat geen Engels spreekt te horen: cola, fanta... Dit was op een vrijdagavond in een BAR…
Bij inchecken kregen we een wifi-paswoord voor 3 dagen; ook al bleven we er 7. Na 3 dagen vroegen we een nieuw paswoord aan, dat opnieuw geldig was voor 3 dagen...
Kortom: Onprofessioneel, niet altijd beleefd, soms gebrekkig Engels en vooral VUIL.

Kamertip: Vraag zeker een kamer op één van de hoogste verdiepingen om geluidshinder van de straat te beperken (indien gewenst met een normaal raam i.p.v. een lang small raampje).
  • Verbleef: juni 2013, reisde met vrienden