Beoordeling van Can Soler Girona

Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Gemiddeld
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
22 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nuttige stemmen
“ruim mooi praktisch huis!”
Beoordeeld op 31 juli 2017 voor een verblijf in juli 2017

Het is een heel groot huis met voldoende slaapkamers. het oogt heel mooi in een mooie groene omgeving. 15min rijden tot in Banyoles waar je dichtste bakker en winkel vindt. Girona is 30 min rijden. De kwaliteit van de bedden kan wel iets beter.
Zeer kindvriendelijk. We hebben enorm veel problemen met het internet ondervonden. WIFI was een ramp. Aangenaam & mooi zwembad.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
2 aug 2017
Bedankt voor je reacties. Ik ben blij dat je het huis ruim hebt gevonden, in een prachtige omgeving, kindvriendelijk en dat je van het zwembad genoten hebt. Het spijt me dat de internetverbinding temperament was terwijl je daar was. Het is een probleem in de landelijke omgeving op sommige momenten van de dag.
Thank you for your comments. I am delighted you found the house spacious, in a beautiful setting, child friendly, and that you enjoyed the swimming pool. I am sorry the internet connection was temperamental while you were there. It is a problem in the rural location at some times of the day.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Inlichtingen vragen
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren