Beoordeeld op 29 september 2019

Prima hotel. Ruime moderne kamers. Prima bedden en faciliteiten. Uitzicht kan beter (blinde muur). Personeel super aardig, informeel en behulpzaam. Ontbijt in ruime zaal. Warme gerechten beperkt, wel oké. Geen gekookte eieren.

Datum van verblijf: september 2019
Iñaki A, Director General van DoubleTree by Hilton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2019

Thank you for your nice review!

Beoordeeld op 12 september 2019

Ideaal hotel voor een paar dagen of op doorreis zoals ons. Barretje op het dak in de zon, een gratis upgrade naar een grotere kamer en op 10-15 minuten lopen van leuk plein met terrasjes en restaurants. Auto konden we voor €10 parkeren onder het hotel. Was vooraf onduidelijk maar kun je alsnog bij de receptie regelen. Smalle plekjes!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Iñaki A, Director General van DoubleTree by Hilton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2019

Thank you for your feedback in tripadvisor
as you say, the hotel is not really far away from downtown...just 10-15 minutes walking.

Beoordeeld op 10 augustus 2019

prijs verhouding goed
vriendelijk netjes behulpzaam ligging goed dicht bij alles centrum ook winkels openbaar vervoer dicht bij zwembad op dak netjes personeel vriendelijk en behulpzaam welkoms koekje lekker het hotel is een aanrader

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton
Iñaki A, Director General van DoubleTree by Hilton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2019

Thank you Icemeneer for your nice review!
Happy to see you enjoyed your stay with us.

Beoordeeld op 19 mei 2019

Top hotel, zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst en bediening. Mooie kamers met zeer goede bedden. Het hotel heeft eveneens een fietsparking voor diegenen die de groene wegen fietsroute volgen. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Het prachtige oude centrum van de stad ligt op 10 min wandelafstand.

Kamertip: Vierde verdieping is rustig en ver weg van het verkeer
Datum van verblijf: mei 2019
InakiAtxurra, Director General van DoubleTree by Hilton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2019

Thank you Wilfried for your nice review.
Happy to see you enjoyed your stay with us.
We look forward to welcoming you again.

Iñaki Atxurra
GM

Beoordeeld op 24 april 2019

Super hotel met goede service prima ontbijt en mogelijkheid om fiets op de kamer te plaatsen. Erg vriendelijk personeel en prima ontbijt. Ook lunch en diner mogelijkheden zijn prima. Aanrader en mooi dicht bij een supermarkt

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton

Thank you for your nice review!!
Happy to see you enjoyed your stay in our hotel.

Iñaki Atxurra
GM