Beoordeeld op 31 december 2019

Ultonia is een geweldig hotel , dichtbij alles wat je wilt zien.
Goed ontbijt , goede bedden en een verrassende douche !!!
Vlakbij de oude stad , de restaurantjes en barretjes.
Ook de winkeltjes zijn pal in de buurt.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

We hebben echt helemaal niets aan te merken op dit hotel. Alles was keurig verzorgd en prima. Van de ligging tot en met de hygiëne, van het ontbijt tot en met de ontvangst. Alles was helemaal top. We komen zeker nog een keer logeren.

Datum van verblijf: juli 2019
HOTELS ULTONIA ... G, Gerente van Hotel Gran Ultonia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2019

Geachte gast, bedankt voor uw vriendelijke woorden en voor het delen van uw mening. We zijn echt blij en trots. Ons belangrijkste doel is om onze klanten het meest comfortabele en gelukkige verblijf mogelijk te maken. Tot ziens in Girona

Beoordeeld op 2 april 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, schoon, heerlijk brede bedden, regen douche, welkomstdrankjes en een heerlijk ontbijtbuffet, en ja als je vraagt ook een gekookt eitje.
Vijf minuten lopen en je bent in de geweldige oude stad.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019

excellent, op 4 sterrendeel geboekt, echter de drie sterren kamers voldoen prima,
schoon en ruim , wij zouden hier direkt weer boeken. ontbijt alles prima, alleen voor gekookte eieren even vragen, doen ze graag even voor je.

Kamertip: 1e verdieping is op gelijke hoogte met ontbijtruimte
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 oktober 2018

Proper koel zakelijk hotel. Leuke kamer en badkamer. Parking is moeilijk voor een grotere wagen. We hadden op donderdagnacht de pech dat in een naburig café tot 5u 's morgens luidruchtig gefeest werd.
Ontbijt was karig, niet in verhouding met de stijl van het hotel

Nadine & Dirk

Datum van verblijf: september 2018