Beoordeeld op 3 juli 2019

Super omgeving voor wandelen met de hond. Heel vriendelijke ontvangst en geen probleem om met de hond in de ontbijtruimte te kunnen. Ook de eetgelegenheden vlakbij heel hondsvriendelijk. Een echte aanrader voor mensen met hond (+6 euro) en voor iedereen.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Ibisgironacostabrava, Director de Recepción van Ibis Girona Costa Brava, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2019

Geachte gast,

Bedankt voor uw positieve opmerking over ons hotel! We zijn blij dat je van je verblijf genoten hebt en we hopen je snel weer te zien.

Laura

Beoordeeld op 2 juli 2019

Girona een fantastische stad. Het is het hart van het Catalaans sterven naar onafhankelijkheid. ER is in het verleden een grote Joodse gemeenschap geweest. Deze is helaas in 1492 grotendeels verdwenen. Toch zijn er genoeg resten van dit toenmalig rijke Joodse leven te vinden.

Oh, ja de Spar in de oude stad heeft prima koffie, echt een aanrader.

Kamertip: neem een kamer aan de stads zijde
Datum van verblijf: augustus 2018
Ibisgironacostabrava, Front Office Manager van Ibis Girona Costa Brava, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2019

Geachte klant,

Heel erg bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We hopen je opnieuw te ontvangen.

Groeten

Laura

Beoordeeld op 30 mei 2019

Vriendelijke ontvangst. Mooie kamer. Goeie bedden. Ondergrondse parking 12€, maar dan sta je wel helemaal veilig. Lekker ontbijt. Als avond eten kan je het buffet nemen. Zeker een aanrader. Koude en warme gerechten, dessertjes, koffie en 1 drankje

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019

Reeds verschillende malen bezocht ! Deze keer (met onze -kleine- viervoeter- €15) op de derde verdieping !) Ons inziens wijken de 2 x persoonsbedden af van de gekende kwaliteit van Ibis !! Ontbijt verzorgd buffet maar eerder beperkt, avond lunch wel prima !

Datum van verblijf: april 2019

Gewaardeerde klant

Wir danken Ihnen für die Meinung über seine Aufenthalt in dem Ibis Budget Girona Costa Brava. Wir hoffen Sie bald noch einmal beherbergen können.

Mit freundlichen GrüBen,

Beoordeeld op 26 april 2019

Comfortabel bed, propere kamer, goede service en verzorgt ontbijt.
Het buffet 's avonds is van mindere kwaliteit, maar toch handig bij een late aankomst.
Value for money hotel op wandelafstand van historisch Girona, dat zeker een bezoek waard is.

Datum van verblijf: april 2019