Vandaag geopend: 08:00 - 18:00

Beoordeeld op 24 juli 2019
David O
Lees alle 15 beoordelingen

Beoordeeld op 5 augustus 2019

Per toeval uitgekomen op 'fietsen in Girona'. Zeker een aanrader, alles perfect georganiseerd, goede communicatie, zeer goede fietsen (e-bikes), fantastische hotels, super autovrije fietspaden, ook de onverharde gedeeltes goed te doen. Een dikke pluim voor de hele organisatie!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 24 juli 2019

Top! Ze hadden deze route nog niet maar hebben deze voor ons samengesteld. Was zeer goed voorbereid en op onze wensen aangepast. Fietsen zijn heel goed en uitgerust voor de rit! bedankt!

Datum van activiteit: juli 2019
Menno B, Guest Relations Manager van Fietsen in Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Bedankt voor jullie review :) Erg leuk dat we een custom-made naar Barcelona voor jullie hebben mogen maken!! Tot ziens in Girona.

Beoordeeld op 16 juli 2019

Na een last minit beslissing hebben wij " fietsen in Girona " gecontacteerd met de vraag of zij het nog rond kregen om voor ons een 6 daagse fietstocht rond Girona uit te stippelen . Menno liet onmiddellijk weten dat dat wel zou lukken . En wat bij andere reisorganisaties niet bleek te kunnen kon bij hun dus perfect en op wat een manier . We werden heel goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken . Wij namen onze eigen fietsen mee en gingen met de wagen tot Girona, daar werden wij bij aankomst opgewacht en al de nodige uitleg en de fietsroutes alsmede een garmin werden ons bezorgt . Tijdens de fietstocht werd nog eens geinformeerd of alles naar wens verliep en aan het einde van de 6daagse werden wij weeral opgewacht om onze nodige bevindingen te vernemen . De orgaisatie is echt top, wij hebben al meerdere keren een georganiseerde fietsvakantie gedaan maar nooit was de organisatie zo perfect als bij "fietsen in Gerona "

Datum van activiteit: mei 2019
Menno B, Guest Relations Manager van Fietsen in Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2019

Bedankt Betty voor je aardige bericht! Leuk om te lezen en ook dat wij jullie een mooie fietsreis hebben kunnen bieden :) Nogmaals dank en heel graag tot ziens!

Beoordeeld op 10 juni 2019

Het was onze eerste fietsvakantie en we wilde graag een mooie route en mooi weer. We kwamen uit bij deze organisatie (Campo Bicicletta). We zijn heel vriendelijk en attent ontvangen door Paul en hadden vooraf al uitstekende contacten met Menno. Het was helemaal super georganiseerd en voldeed helemaal aan onze verwachtingen: prachtige routes, prima hotels en genoeg te doen onderweg.

Datum van activiteit: mei 2019
Menno B, Guest Relations Manager van Fietsen in Girona, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Bedankt voor jullie aardige reactie :) Leuk dat jullie op bezoek zijn geweest. Groet van ons team!

Beoordeeld op 22 september 2018

Wij hebben onlangs genoten van een heerlijke fietsvakantie, georganiseerd door Fietsen in Girona. Hierbij hebben wij gekozen voor ‘De Ronde van Girona in 5 etappes’ plus de extra dagtocht van Olot naar Girona. Dit was echt genieten: prachtige natuur, autovrije routes waar onder verrassende mountainbike-paadjes, zo hier en daar een klimmetje, mooie Spaanse dorpjes, prima Bianchi-fietsen en leuke hotels. Het geheel was tot in de puntjes geregeld door Fietsen in Girona. Nadat we opgehaald waren van het vliegveld volgde de bike-fitting, uitleg over de GPS(Garmin) en werd de route met ons doorgesproken. Perfecte service. Ook de communicatie tijdens de route en het bagagvervoer was prima verzorgd. Kortom; een aanrader !
Peter en Marja.

Datum van activiteit: september 2018