Hoogtepunten uit beoordelingen
top georganiseerde fietsvakantie rond Girona

Na een last minit beslissing hebben wij " fietsen in Girona " gecontacteerd met de vraag of zij het ... meer lezen

gisteren beoordeeld
bettyvanmeensel
Leuven, België
Super leuke fietstour rond Girona !

Beoordeeld op 22 september 2018
peet1
Netherlands
Lees alle 12 beoordelingen

Beoordeeld op 22 september 2018

Wij hebben onlangs genoten van een heerlijke fietsvakantie, georganiseerd door Fietsen in Girona. Hierbij hebben wij gekozen voor ‘De Ronde van Girona in 5 etappes’ plus de extra dagtocht van Olot naar Girona. Dit was echt genieten: prachtige natuur, autovrije routes waar onder verrassende mountainbike-paadjes, zo hier en daar een klimmetje, mooie Spaanse dorpjes, prima Bianchi-fietsen en leuke hotels. Het geheel was tot in de puntjes geregeld door Fietsen in Girona. Nadat we opgehaald waren van het vliegveld volgde de bike-fitting, uitleg over de GPS(Garmin) en werd de route met ons doorgesproken. Perfecte service. Ook de communicatie tijdens de route en het bagagvervoer was prima verzorgd. Kortom; een aanrader !
Peter en Marja.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2017

alles was top : de service, de hotelletjes, de briefing, de communicatie tussendoor, het parcours. 8 dagen genieten van een mooie streek in Catalonië.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Gedurende meer dan een week de 6-etappetocht gereden. Zeer mooie omgeving met iedere dag weer ander landschap. Redelijk wat onverharde weg, die goed te fietsen is en je wegvoert van de drukkere asfaltwegen. Heerlijke terrasjes onderweg en fijne hotels aan het eind van iedere etappe. Goede betrouwbare fietsen; Al met al een heerlijke vakantie.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 22 augustus 2017

Wij hebben een week de rondtour gemaakt met gewone bikes.
Elke dag werden we verrast met zeer mooie routes. En aan het einde van elke dag werden nogmaals verrast door de keuze van de hotels. Erg gevarieerd telkens.
Ook zeer tevreden over de reisbegeleiding incluis de route info en Garmin.
Helemaal top, niets aan veranderen.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 28 juni 2017

Zeer toffe vakantie gehad. Mooie routes, goede fietsen, en alles goed georganiseerd.
Dikke aanrader.

Datum van activiteit: juni 2017