Vandaag geopend: 08:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Super georganiseerde fietsvakantie

Per toeval uitgekomen op 'fietsen in Girona'. Zeker een aanrader, alles perfect georganiseerd ... meer lezen

Beoordeeld op 5 augustus 2019
Jacqueline K
girona naar barcelona

Top! Ze hadden deze route nog niet maar hebben deze voor ons samengesteld. Was zeer goed voorbereid ... meer lezen

Beoordeeld op 24 juli 2019
David O
Lees alle 14 beoordelingen

Beoordeeld op 11 oktober 2017

alles was top : de service, de hotelletjes, de briefing, de communicatie tussendoor, het parcours. 8 dagen genieten van een mooie streek in Catalonië.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Gedurende meer dan een week de 6-etappetocht gereden. Zeer mooie omgeving met iedere dag weer ander landschap. Redelijk wat onverharde weg, die goed te fietsen is en je wegvoert van de drukkere asfaltwegen. Heerlijke terrasjes onderweg en fijne hotels aan het eind van iedere etappe. Goede betrouwbare fietsen; Al met al een heerlijke vakantie.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 22 augustus 2017

Wij hebben een week de rondtour gemaakt met gewone bikes.
Elke dag werden we verrast met zeer mooie routes. En aan het einde van elke dag werden nogmaals verrast door de keuze van de hotels. Erg gevarieerd telkens.
Ook zeer tevreden over de reisbegeleiding incluis de route info en Garmin.
Helemaal top, niets aan veranderen.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 28 juni 2017

Zeer toffe vakantie gehad. Mooie routes, goede fietsen, en alles goed georganiseerd.
Dikke aanrader.

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 27 juni 2017 via mobiele applicatie

Leuke fietsvakantie met vrienden. Goede fietsen en leuke tochten uitgestippeld met GPS. We wisten niet dat er zoveel mooie dorpjes lagen verscholen in het binnenland.

Datum van activiteit: juni 2017