“8daagse fietstocht rond Girona”
Beoordeling van Fietsen in Girona

Fietsen in Girona
Geclassificeerd als nr. 18 van 30 Outdooractiviteiten in Girona
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Beschrijving eigenaar: Ontdek waarom Girona het fietsparadijs van Spanje wordt genoemd! Groene landschappen, middeleeuwse dorpjes, beroemde musea, verkeersvrije wegen en fietspaden, stranden, nationale parken, vulkanisch landschap, meren, bergriviertjes, bergdorpjes, de Costa Brava, vissersdorpjes, Zuid-Frankrijk en nog veel meer. Trek erop uit op onze hoogwaardige trekkingbikes over prachtige routes die starten in Girona en je na 1 of meerdere dagen ook weer terug voeren naar deze geweldige stad. Wij regelen alles, van de fietsen, de routes, de overnachtingen tot het bagagevervoer. Je hoeft zelf alleen maar te fietsen en te genieten! Kijk op onze website voor meer informatie en de mogelijkheden.
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
11 oktober 2017 beoordeeld

alles was top : de service, de hotelletjes, de briefing, de communicatie tussendoor, het parcours. 8 dagen genieten van een mooie streek in Catalonië.

Datum van activiteit: september 2017

31 augustus 2017 beoordeeld

Gedurende meer dan een week de 6-etappetocht gereden. Zeer mooie omgeving met iedere dag weer ander landschap. Redelijk wat onverharde weg, die goed te fietsen is en je wegvoert van de drukkere asfaltwegen. Heerlijke terrasjes onderweg en fijne hotels aan het eind van iedere etappe. Goede betrouwbare fietsen; Al met al een heerlijke vakantie.

Datum van activiteit: augustus 2017
22 augustus 2017 beoordeeld

Wij hebben een week de rondtour gemaakt met gewone bikes.
Elke dag werden we verrast met zeer mooie routes. En aan het einde van elke dag werden nogmaals verrast door de keuze van de hotels. Erg gevarieerd telkens.
Ook zeer tevreden over de reisbegeleiding incluis de route info en Garmin.
Helemaal top, niets aan veranderen.

Datum van activiteit: juli 2017
28 juni 2017 beoordeeld

Zeer toffe vakantie gehad. Mooie routes, goede fietsen, en alles goed georganiseerd.
Dikke aanrader.

Datum van activiteit: juni 2017
Bekijk meer beoordelingen
27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke fietsvakantie met vrienden. Goede fietsen en leuke tochten uitgestippeld met GPS. We wisten niet dat er zoveel mooie dorpjes lagen verscholen in het binnenland.

Datum van activiteit: juni 2017

Reizigers die Fietsen in Girona bekeken, bekeken ook

Girona, Province of Girona

In Fietsen in Girona geweest? Deel je ervaringen!